  • 11. Data: 2002-06-14 14:40:50
    Temat: Re: Zakupy kartą z bezpłatna dostawa
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "hosi" <h...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:aeaob4$4tg$1@news.tpi.pl...
    > Witam!
    > Zauważyłem smutną prawidłowość, że zakupy w necie
    > z powodu kosztów dostawy są mało atrakcyjne.
    > Czy znacie sklepy w PL (np. księgarnie) gdzie w przypadku
    > zakupu kartą towar dostarczany jest gratis?
    > Jak na razie znalazłem tylko (wyjątek?) Helion.pl

    Zalezy gdzie kupujesz. Jesli uznac Allegro za sklep (mBank uznaje) to mozna
    naprawde supertanio cos kupic. Te koszty dostawy to az 5zl za paczke do 1kg.

    pzdr

  • 12. Data: 2002-06-14 14:57:09
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > zakupu kartą towar dostarczany jest gratis?
    > Jak na razie znalazłem tylko (wyjątek?) Helion.pl

    Nieraz koszty zakupu poza Polska sa nizsze i darmowy transport np

    www.strawberrymet.com

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2002-06-14 14:58:19
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    www.strawberrynet.com

    sorki za pomylke

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2002-06-14 15:38:49
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Jarosław Popiel <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aed09m$3d5$...@n...onet.pl...
    > www.strawberrynet.com

    Oni ślą do Polski za darmo, czy mi się zdaje?
    A doszło coś od nich do kogoś?

  • 15. Data: 2002-06-14 15:42:07
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Oni ślą do Polski za darmo, czy mi się zdaje?
    > A doszło coś od nich do kogoś?

    Tak za darmo - w okreslonym czasie 10 dni. Paczka jako list zwykly. Inteligo
    chodzi bez problemu u nich.

    --
    JaKi