  • 1. Data: 2004-06-27 21:46:26
    Temat: Zakupy online - 300 euro
    Od: "Gissbourne" <g...@p...onet.pl>

    Mam karte Inteligo i chce zrobic zakupy na 300 euro. Czy to dobry pomysl ?
    Moze lepsza jest jakas inna karta latwo dostepna (np. wirtualna z mBanku) ?
    Gdzie znajde przelicznik Inteligo ?

    Pozd
    Gissbourne

  • 2. Data: 2004-06-29 09:19:54
    Temat: Re: Zakupy online - 300 euro
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Gissbourne wrote:
    > Mam karte Inteligo i chce zrobic zakupy na 300 euro. Czy to dobry
    > pomysl ? Moze lepsza jest jakas inna karta latwo dostepna (np.
    > wirtualna z mBanku) ? Gdzie znajde przelicznik Inteligo ?

    Inteligo zastosuje kurs sprzedaży dewiz dla USD (kursy na stronach PKO BP), a
    wczesniej VISA przeliczy EUR na USD (kurs nieznany)
    W sumie Inteligo nie jest najtansza kartą ale ie jest również najdroższą
    *** blad ***