  • 1. Data: 2003-07-30 07:17:55
    Temat: Zamknęli forum mBanku!
    Od: "Mikołaj Maciejko" <m...@c...pl>

    Forum wyczyszczone że hej.

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/list.php3?f=1

  • 2. Data: 2003-07-30 07:21:47
    Temat: Re: Zamknęli forum mBanku!
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Użytkownik "Mikołaj Maciejko" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:bg7rf3$2j6$1@news.polbox.pl...
    > Forum wyczyszczone że hej.
    >
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/list.php3?f=1

    Jest:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/list.php3?f=1&t=827
    08&a=1

    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2003-07-30 08:03:29
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marek J wrote:
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/list.php3?f=1&t=827
    08&a=1

    No, obserwujac ostatnio forum to jakis maly kryzysik im tam sie zrobil ;) (w
    sensie PRowym hue hue hue).
    Wojtek Bolanowski zawsze o PRze wyrazal sie bardzo negatywnie. To teraz
    bedzie sobie radzil... ;)

  • 4. Data: 2003-07-30 08:20:54
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Marek J <NOSPAMmarkusj@.interia.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Mikołaj Maciejko" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Jest:
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/list.php3?f=1&t=827
    08&a=1

    a czemu link ten nie jest podany na stronach mbanku, za to jest ten co wyzej ?

    D.

  • 5. Data: 2003-07-30 08:58:14
    Od: "" <g...@o...pl>

    > Jest:
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/list.php3?f=1&t=827
    08&a=1

    No i co z tego, ze jest? Czy ktos informowal, ze beda zmiany? Czy w
    aktualnosciach cos sie pojawilo? Oj cos mi sie wydaje, ze mbank coraz bardziej
    schodzi na psy :-((((

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-07-30 09:00:27
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    3...@n...onet.pl,
    Użytkownik <g...@o...pl>:
    08&a=1

    > No i co z tego, ze jest? Czy ktos informowal, ze beda zmiany? Czy w
    > aktualnosciach cos sie pojawilo? Oj cos mi sie wydaje, ze mbank coraz
    > bardziej schodzi na psy :-((((

    za to zmutowal sie nowy gatunek moli :)

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-07-30 09:19:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > No i co z tego, ze jest? Czy ktos informowal, ze beda zmiany? Czy w
    > aktualnosciach cos sie pojawilo? Oj cos mi sie wydaje, ze mbank coraz
    > bardziej schodzi na psy :-((((

    Na psy? Raczej pracownicy znudzeni ciaglymi atakami dali sobie spokoj he he.
    Dojdzie do tego ze zamka w ogole forum i bedzie tak jak w innych bankach
    (czyli wychodzi na to, ze banki ktore nie maja forum hmm nie wiem jaki tu
    czasownik uzyc - bo nie moga zejsc na psy, skoro nigdy nie byly...)
    A tak wlasnie - kto jeszcze zna jakies oficjalne fora w polskich bankach.
    Ja jeszcze wypatrzylem w MultiBanku i Integrum - oba praktycznie nie uzywane

  • 8. Data: 2003-07-30 09:30:40
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bg82am$3mh$1@news.onet.pl...

    > A tak wlasnie - kto jeszcze zna jakies oficjalne fora w polskich bankach.
    > Ja jeszcze wypatrzylem w MultiBanku i Integrum - oba praktycznie nie
    uzywane

    Nie wiem, czy można było nazwać to forum, ale namiastke czegoś takiego miało

  • 9. Data: 2003-07-30 09:35:37
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    Użytkownik "bwwald" <b...@w...onet.pl> napisał w wiadomości

    > uzywane
    >
    > Nie wiem, czy można było nazwać to forum, ale namiastke czegoś takiego
    miało

    Oczywiście tu miał byc napisany ś.p. LG Petro Bank

    Przepraszam, poprzednio reka "omckneła" mi sie z klawiatury

    Waldek