  • 11. Data: 2007-01-20 16:25:58
    Temat: Re: Zamkniecie konta Inteligo
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 20 Jan 2007 15:47:52 +0000 (UTC), piper
    <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away> wrote:

    >Spotkałem się już z przypadkami wymagania przez instytucje składania
    >podań/wniosków/petycji na konkretnych drukach/formatkach (np. na potrzeby
    >przetwarzania - skanowania i OCR).

    Ja też. I wielokroć proponowałem przepisanie sobie danych do
    formularza z kartki, gdzie po prostu napisałem, czego chcę (np.
    wypowiedzenie KK w BZ WBK - żeby nie odbiegać od tematyki).

    Nie sądzę, żeby fakt złożenia oświadczenia woli na czystej kartce
    zamiast na formularzu powodował nieskuteczność wypowiedzenia.
    --
    Jarek Andrzejewski