  • 11. Data: 2008-04-17 07:55:56
    Temat: Re: "Zamykanie" KK w ING Banku Slaskim
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > No właśnie. Niedawno (~6 tygodni temu) przenosiłem i nie przypominam
    > sobie,
    > żebym nawet jakieś oświadczenie o dochodach pisał (ale mogę źle pamiętać).
    > --

    złożyłem wniosek, potem musiałem jechać do oddziału zaktualizować numer
    dowodu osobistego, następnie jeszcze raz musiałem złożyć wniosek
    i kobita (z infolinii) powiedziała, że do placówki mam pójść jak dostanę
    kartę i mam zabrać zaświadczenie o zarobkach - nie inaczej!
    poczekam az karta dojdzie i zobacze co w placowce powiedza...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2008-04-17 15:56:59
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > kartę i mam zabrać zaświadczenie o zarobkach - nie inaczej!

    przy przeniesieniu - okazujesz 3 wyciagi ze starej karty + ew. wypowiedzenie
    umowy starej,
    Żądali także oświaczenia o dochodach - czyli na ich druczku napisałem, że
    oswiadczam, że zarabiam 2000 zł. Zaświadczenie jest wystawiane przez
    pracodawcę a Ty tylko oświadczasz a bank Tobie daje wiarę (poparte wyciągami
    z KK za 3 ostatnie miesiące).
    Ode mnie także panienka zażądała zaświadczenia to ją wyśmiałem.
    Zgodnie z regulaminem przeniesienia KK - czegoś takiego nie potrzeba.
    polecam: http://www3.ingbank.pl/u235/navi/51781

  • 13. Data: 2008-04-17 18:06:14
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > Ode mnie także panienka zażądała zaświadczenia to ją wyśmiałem.
    > Zgodnie z regulaminem przeniesienia KK - czegoś takiego nie potrzeba.

    ale ja wiem, ze nie potrzeba (juz raz wymienialem karte na kk ING), jednak
    kobita, ktora zadzwonila z banku stanowczo sie
    przy tym upierala! zobaczymy co powiedza w oddziale

    --
    pozdrawiam
    RobertS