  • 1. Data: 2002-10-12 23:07:07
    Temat: Zaplata Karta z USA na konto w PL ???????
    Od: "www.Meteoryt.net" <b...@a...pl>

    Cze.
    A ja mam taki knif.
    Czy jakos prosto da sie zrobic zeby klienci placili karta (przez jakis
    system, albo przez www swojego banku?) prosto, szybko na moje konto w US$ w
    banku slaskim?

    Chodzi o to zeby olac zakladanie konta w USA bo nie zabardzo mi sie to
    podoba a zeby bylo podobne jak Western Union :))

    Czyli gosc wklepuje nr karty gdzies na Www a kasa idzie na konto ktore ja mu
    np. podam czy cos.

    --

    ---------[ MARCIN CIMAŁA ]------[ IMCA#3667 ]---------
    http://www.meteoryt.net m...@m...net

  • 2. Data: 2002-10-13 05:34:40
    Temat: Re: Zaplata Karta z USA na konto w PL ???????
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Chodzi o to zeby olac zakladanie konta w USA bo nie zabardzo mi sie to
    > podoba a zeby bylo podobne jak Western Union :))

    nie rozumiem dlaczego nie chcesz mieć konta w USA

    > Czyli gosc wklepuje nr karty gdzies na Www a kasa idzie na konto ktore ja mu
    > np. podam czy cos.

    można tak zrobić gdy masz firme zarejestrowaną w USA i do niej specjalne konto
    do takich rozliczeń

  • 3. Data: 2002-10-13 06:01:12
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    A czy https://www.payu.pl/ nie wystarczy ?

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 4. Data: 2002-10-14 18:56:56
    Od: "Pedroz" <N...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@n...irc.pl> napisał w wiadomości

    > A czy https://www.payu.pl/ nie wystarczy ?

    chyba lepsze jest www.webpay.pl

    Piotr

  • 5. Data: 2002-10-14 20:44:15
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Pedroz <N...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aof44n$hos$...@n...onet.pl...
    > Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@n...irc.pl> napisał w wiadomości
    > ja mu np. podam czy cos.

    > chyba lepsze jest www.webpay.pl

    Yyyyy???
    Dlaczego lepiej placic 5,9% prowizji w WebPay niz 3,25% w PayU??

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2002-10-15 12:18:38
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > chyba lepsze jest www.webpay.pl

    webpay powinien byc powiazany ze sklepem - okreslony towar, okreslona cena.
    Payu - AFAIK - pozwala na ogolne przekazywanie platnosci.

    M.

  • 7. Data: 2002-10-15 14:55:41
    Od: "Pedroz" <N...@i...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    > Yyyyy???
    > Dlaczego lepiej placic 5,9% prowizji w WebPay niz 3,25% w PayU??

    3 powody:
    - webpay ma wersję angielska
    - w webpay nie musi rejestrować się wpłacający - jeśli ktoś wpłaca mi kwotę
    jednorazowo, rejstrowanie sie w setnym serwisie może działać odstraszająco
    - formularz webpay mozna umieścić u siebie na stronie i dowolnie
    zmodyfikować zgodnie z potrzebami, tylko info dotyczace karty wpisuje się na
    stronie webpay (czyli dokladnie jak w 2checkout.com)

    A prowizja... ja przeboleję te 5.9%

    Piotr

  • 8. Data: 2002-10-15 14:57:41
    Od: "Pedroz" <N...@i...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:aoh13q$eg4$1@news.tpi.pl...

    > webpay powinien byc powiazany ze sklepem - okreslony towar, okreslona
    cena.
    > Payu - AFAIK - pozwala na ogolne przekazywanie platnosci.
    >
    > M.

    zawsze można utworzyć towar na daną potrzebę. Pisałem maila do webpay, można
    u nich oferować cokolwiek - np. usługi. A to, że można ich formularz
    zainstalować na swojej stronie ułatwia sprawę.

    Piotr

  • 9. Data: 2002-10-15 15:54:47
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > zawsze można utworzyć towar na daną potrzebę. Pisałem maila do
    > webpay, można u nich oferować cokolwiek - np. usługi. A to, że można
    > ich formularz zainstalować na swojej stronie ułatwia sprawę.

    A nie jest przypadkiem tak, ze zawierasz aneks do umowy na kazdy produkt?
    Tak ktos mi kiedy sopowiadal, i nie jestem pewien, czy to nie byl ktos z
    Webpaya :-)

    M.

  • 10. Data: 2002-10-15 16:22:20
    Od: "Pedroz" <N...@i...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:aohdp3$ph9$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > Tak ktos mi kiedy sopowiadal, i nie jestem pewien, czy to nie byl ktos z

    oj chyba nie :) myślisz ze sklep oriflame http://www.sklep-oriflame.pl/
    (który korzysta z webpay) podpisuje aneks na kazdy produkt?

    Piotr