  • Data: 2002-08-27 11:31:56
    Temat: Zapłata za fakture NOM: tyluł przelewu
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam wątpliwość: co najlepiej wpisać w tytule przelewu za fakturę za
    rozm. międzymiastowe maj-lipiec 2002 NOM, aby NOM zaksięgował wpłatę
    automatycznie:

    1. Zawartość pola "tytułem" - 32 cyferki nad kodem paskowym

    czy

    2. krótszy kod MPZNNNNNNNN/002/02 widoczny w polu pod kodem paskowym a
    takze na odcinku dla przyjmującego wpłatę pod "nr faktury", który to nr
    faktury jest wykreślony?

    FUT: pl.biznes.banki