  • 1. Data: 2007-01-11 17:11:37
    Temat: Zarobki w bankowości
    Od: DS <m...@g...com_TNIJ_TO>

    Witam

    Mam takie pytanko ile śrenio zarabiają osoby pracujące w obsłudze
    klienta w banku tzn z pierwszej lini. Konkretnie Śląsk. Inaczej ile
    mógłbym zarobić przyjmujac się do banku do pracy do działu obsługi klienta.

    Pozdrawiam
    Dawid

  • 2. Data: 2007-01-11 17:15:38
    Temat: Re: Zarobki w bankowości
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    DS napisał(a):

    > Mam takie pytanko ile śrenio zarabiają osoby pracujące w obsłudze
    > klienta w banku tzn z pierwszej lini. Konkretnie Śląsk. Inaczej ile
    > mógłbym zarobić przyjmujac się do banku do pracy do działu obsługi klienta.

    Zależy od banku. Millennium ok. 2000 podstawy brutto na start.
    W Eurobanku z kolei zdecydowanie mniej. :-)

  • 3. Data: 2007-01-11 17:19:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "DS" <m...@g...com_TNIJ_TO> wrote in message
> [...]
    > klienta w banku tzn z pierwszej lini. Konkretnie Śląsk. Inaczej ile
    > mógłbym zarobić przyjmujac się do banku do pracy do działu obsługi

    Gdybys sam sie przyjal to kazda kwota jest realna ;).

    MK

  • 4. Data: 2007-01-11 18:49:41
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):
    > Zależy od banku. Millennium ok. 2000 podstawy brutto na start.

    A tak z ciekawosci, to co tam jest jeszcze poza podstawa ?

    > W Eurobanku z kolei zdecydowanie mniej. :-)

    Bo to taki fast food miedzy bankami :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2007-01-11 18:56:36
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Mithos napisał(a):

    > A tak z ciekawosci, to co tam jest jeszcze poza podstawa ?

    Z tego co pamiętam - premie za ilość sprzedanych produktów.

    Aha - wysokość wynagrodzenia podałem na rok 2004, może się coś zmieniło...

  • 6. Data: 2007-01-11 21:20:48
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Inaczej ile mógłbym zarobić przyjmujac się do banku do pracy do działu
    > obsługi klienta.

    Stanowczo za mało.

    *+/-