  • 31. Data: 2017-01-25 22:43:20
    Temat: Re: Zawy?enie pit dla banku
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2017-01-25 o 22:36, brum pisze:

    > Wyrazilem zdziwienie, ze autor chce brac kredyt na 1/10 wynagrodzenia (ktore
    > dostaje do reki).
    > A skoro oficjalnie zarabia czterokrotnie mniej, to potrzebna mu kwota
    > stanowi 2/5 jego oficjalnego wynagrodzenia (ktore bedzie sie liczylo dla
    > banku).
    > Tak czy inaczej kwota kredytu w stosunku do wynagrodzenia raczej nie jest
    > szokujaco wysoka, wiec skoro sie tym zajmujesz zawodowo, to zapewne wiesz,
    > ile bankow bedzie wymagac zeznania podatkowego do kredytu, ktory stanowi 2/5
    > jednomiesiecznego wynagrodzenia.

    jeżeli gość ma DG to praktycznie KAŻDY bank będzie chciał zobaczyć
    ostatni rozliczony PIT (pomijam wolne zawody w określonych sytuacjach)

    to co powyżej napisałeś to DTI, a to nie jest jedyny parametr
    określający czy klienta na kredyt stać lub nie (pisząc kolokwialnie),
    aby otrzymać kredyt w banku MUSI mieć zdolność kredytową

    w przypadku DG można ją zbudować na różne sposoby

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 32. Data: 2017-01-26 07:42:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 stycznia 2017 22:43:18 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

> [...]
    > aby otrzymać kredyt w banku MUSI mieć zdolność kredytową
    >
    > w przypadku DG można ją zbudować na różne sposoby

    Ale co Ty ciągle z DG wyjeżdżasz?

  • 33. Data: 2017-01-26 08:13:46
    Temat: Re: Zawyżenie pit dla banku
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 25 Jan 2017 12:23:48 +0100, w <58888ac6$0$659$65785112@news.neostrada.pl>,
    pawełcz <e...@w...pl> napisał(-a):

    > Tyle że mój
    > pracodawca nie wykazuje całosci mojego wynagrodzenia bo by utonał w zusach i
    > podatkach (ja go rozumie) i mam oficjalnie 4 krotnie mniej, stąd całe te
    > kombinacje

    Zawsze możesz się dogadać, aby przez kilka miesięcy wykazywał rzetelenie.

  • 34. Data: 2017-01-26 09:28:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "brum" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >dla banku).
    >Tak czy inaczej kwota kredytu w stosunku do wynagrodzenia raczej nie

    Przy niskich zarobkach (oficjalnych), to jeszcze kwestia, ze bank
    odlicza "koszty zycia" i mu bardzo malo zostaje na ewentualne raty ...

    J.

  • 35. Data: 2017-01-26 09:30:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Wed, 25 Jan 2017 12:23:48 +0100, w
    <58888ac6$0$659$65785112@news.neostrada.pl>, pawełcz
    >Zawsze możesz się dogadać, aby przez kilka miesięcy wykazywał
    >rzetelenie.

    Nadal grozi 5 lat :-)

    Poza tym:
    -pensje podniesc, czy jako premie wyplacic ? Bank poprosi o umowe i
    stwierdzi ze pensja mala.

    - a podnosic pensje ... zamieszanie z umowami, a potem trzeba bank
    informowac, ze pensja spadla.

    J.

  • 36. Data: 2017-01-26 12:34:23
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    > A skoro oficjalnie zarabia czterokrotnie mniej, to potrzebna mu kwota
    > stanowi 2/5 jego oficjalnego wynagrodzenia (ktore bedzie sie liczylo dla

    Ja zrozumiałem tak że to kwota raty miesięcznej ew kredytu stanowi 1/10
    zarobków.

    --
    Pete

  • 37. Data: 2017-01-26 13:51:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 stycznia 2017 12:34:24 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Ja zrozumiałem tak że to kwota raty miesięcznej ew kredytu stanowi 1/10
    > zarobków.
    Tych nieoficjalnych

  • 38. Data: 2017-01-26 13:54:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 stycznia 2017 12:34:24 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Ja zrozumiałem tak że to kwota raty miesięcznej ew kredytu stanowi 1/10
    > zarobków.

    1/10 tych nieoficjalnych więc tych "oficjalnych" 2/5

  • 39. Data: 2017-01-26 17:31:36
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2017-01-26 o 09:30, J.F. pisze:

> [...]
    > stwierdzi ze pensja mala.
    >
    > - a podnosic pensje ... zamieszanie z umowami, a potem trzeba bank

    banku umowa nie interesuje, liczy się to co na zaświadczeniu o zarobkach
    (weryfikowane telefonicznie) oraz:

    wpływy na konto lub/i zaświadczenie z ZUS mówiące o podstawie naliczania
    składek

    jak komuś wynagrodzenie wzrośnie np. z 2000 na 3500 zł to zwykle jest
    pytanie o powód podwyżki...można to uzasadnić na różne sposoby np.
    zmiana stanowiska (na kierownicze)

    ps
    i przy dochodzie z umowy o pracę PIT nie jest potrzebny (praktcznie
    wymaga go w standardzie tylko jeden bank)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 40. Data: 2017-01-26 18:10:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >jak komuś wynagrodzenie wzrośnie np. z 2000 na 3500 zł to zwykle jest
    >pytanie o powód podwyżki...można to uzasadnić na różne sposoby np.

    A tam od razu kierownicze - docenili i tyle.
    Albo nie trzeba nic uzasadzniac, bo srednia z 3 miesiecy na
    zaswiadczeniu - wystapic po dobrej 13-tce, albo odczekac 3 miesiace
    :-)

    J.