-
1. Data: 2022-06-12 02:56:46
Temat: Złe znaki...
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Podstępy złego są różne... Ale jak znaleźć złe znaki w swym tekście?!
Oto treść pisma skierowanego do ochroniarzy środowiska bankowego:
====================================================
===========================
Nie mogę zalogować się -- jest to moje pierwsze logowanie po podpisaniu umowy.
Po podaniu 'Kodu dostępu' zatwierdzonego 'DALEJ' otrzymuję czerwoną informację:
'Błąd na etapie uwierzytelniania'.
Jako ów 'Kod dostępu' podaję 6 cyfr kodu, który otrzymałem via SMS podczas
pobytu w banku, przy okazji podpisywania umowy; jako 'Identyfikator' podaję
8 cyfr podanych mi w banku jako 'Mój identyfikator'.
Proszę o pomoc,
Leszek Ciszewski
e...@g...com
665 363835
====================================================
===========================
Próbowałem usunąć apostrofy, AtSign -- nic z tego!
Ostatecznie wysłałem wersję skróconą do:
====================================================
======
Nie mogę zalogować się -- Proszę o pomoc, Leszek Ciszewski
====================================================
======
Może ktoś wie, jakie zło czai się w pierwotnej formie mej wypowiedzi?...
[na razie zło zawarte w Devil.pl nie pociąga mnie zbyt mocno...]
--
_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
(,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_'
`-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;',. http://www.eneuel.ct8.pl ,;\|/...
-
2. Data: 2022-06-15 11:50:22
Temat: Re: Złe znaki...
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
On Wed, 15 Jun 2022 01:05:11 +0200 (GMT+02:00), Eneuel wrote:
> Eneuel
>> Eneuel osiągnął sukces w logowaniu...
>> Dziś otrzymałem kolejny kod tymczasowy
>> i zalogowałem się przed paroma godzinami...
>
> Połowiczny sukces -- nie ma już lokaty 7%...
> Odstąpienie od umowy czy wypowiedzenie?
> Tracenia czasu...
Moze jeszcze będzie.
A jak nie ... drogie to konto?
Bo doswiadczenie podpowiada, ze wypowiedziec.
Albo jak wolisz - odstąpic, z powodu rażąco złego funkcjonowania
serwisu i infolinii :-)
J.