  • 1. Data: 2012-12-07 03:19:22
    Temat: Złodziejstwo i oszustwa Sygmy -- ciąg dalszy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Jak już pisałem, Sygma zamiast zdjąć wszelkie ubezpieczenia
    z KK mojej matki, dała ubezpieczenia kosztujące w sumie
    ponad 15 złotych. Matka zadzwoniła do Sygmy z: reklamacją,
    żądaniem zwrócenia tych pieniędzy oraz z dyspozycją dezaktywacji
    wszelkich ubezpieczeń. Okazało się, że telefonicznie nie można
    niczego załatwić, gdyż rozmówczyni (pracowniczka Sygmy) nie
    ,,widzi'' karty... Co więcej -- okazało się, że i pracowniczka
    ,,placówkowa'' też nie widzi karty.

    Kto zatem ,,widzi''? Czy Sygma w ogóle kontroluje te karty?

    -=-

    Bank nie przyjął ani reklamacji, ani dyspozycji dezaktywowania
    ubezpieczeń. Fajny bank -- nieprawdaż?

    -=-

    Matka ,,nalatała się'', robiąc zakupy, aby dostać talony o łącznej
    wartości 100 złotych. Sygma lekką ręką (czyli bez jakichkolwiek
    ,,lotów'') zgarnęła w sumie ponad 16 złotych.

    IMO idealnie to obrazuje i inne współprace z tymi pracowniczkami.
    Zwłaszcza warto ;) ożenić się z którąś z nich -- podział pracy
    i zysków widać tutaj wyraźnie.

    -=-

    Najwyraźniej ze wszystkich banków dających w tym roku wiśnie
    i orzechy tylko Sygma okantowała mnie. Czy ktoś zna inne
    podobne wypadki oszukania, z innymi bankami?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-12-08 06:41:50
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Co to znaczy, że bank odmówił przyjęcia reklamacji? Do KNF złodzieja zgłoś, a sprawę
    do Arbitra Bankowego. Jak nie pomoże to do prokuratora i sądu.

  • 3. Data: 2012-12-08 08:42:30
    Temat: Re: Złodziejstwo i oszustwa Sygmy -- ciąg dalszy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konfabulator" 0...@g...co

    : Co to znaczy, że bank odmówił przyjęcia reklamacji?

    Odmówił. Pracowniczka Sygmy odmówiła.
    Nie przyjęła ani reklamacji, ani dyspozycji dezaktywacji ubezpieczeń.

    : Do KNF złodzieja zgłoś,

    Aby na pewno KNF zajmuje się takimi sprawami?

    : a sprawę do Arbitra Bankowego.

    To chyba tak...

    : Jak nie pomoże to do prokuratora i sądu.

    Czy warto samym żyć wspomnieniem, echem zapomnianych dni...
    http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=aXT
    ZNOGLDDo&NR=1
    żegnaj kochany mój i niezapomniany mój, Sercem całowany mój śnie

    Gdy mam załatwiać takie sprawy jak tą z Sygmą, zwykle mam
    ochotę na coś przyjemniejszego, niż szarpanie się ze ścierwem...
    Wolę posłuchać muzyki czy śpiewu -- choćby i takiej Geppert,
    która jak dla mnie uczciwości nadmiarem także nie grzeszy... :)

    już nigdy. jak okrutnie dwa słowa te brzmią,
    już nigdy, nie zobaczę Twych oczu za mgłą

    http://www.tekstowo.pl/piosenka,edyta_geppert,juz_ni
    gdy.html

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-12-09 23:30:04
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Na tej grupie chyba nigdy dobre słowo na temat Sygmy nie padło. Po co się w to
    pakować?

  • 5. Data: 2012-12-10 03:40:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Hołda" e...@g...co

    : Na tej grupie chyba nigdy dobre słowo na temat
    : Sygmy nie padło.

    Padło, padło -- ja napisałem niejedno dobre słowo.
    I zapewne z tego powodu Sygma mnie ukarała.

    : Po co się w to pakować?

    Dla szmalu?

    Dodam jeszcze, że keszbeku z paliwa (5%) na razie nie widać.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'