  • 1. Data: 2006-12-07 13:49:57
    Temat: Zmiana konta z PKO BP na Millenium?
    Od: "Jacek Orłowski" <o...@p...pl>

    Witam.

    Jak w temacie czy to jest dobry pomysł? Prosiłbym o plusy i minusy konta w
    tym banku. Przejrzałem ostatnie 3-miesiące wstecz listy dyskusyjnej i
    zaczynam się zastanawiać czy to dobry pomysł.

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2006-12-07 14:13:33
    Temat: Re: Zmiana konta z PKO BP na Millenium?
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Jacek Orłowski napisał(a):
> [...]
    > tym banku. Przejrzałem ostatnie 3-miesiące wstecz listy dyskusyjnej i
    > zaczynam się zastanawiać czy to dobry pomysł.

    15 zł opłaty za debetówkę, debetowe zwykle sa wydawane gratis...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-12-07 16:53:06
    Od: "Slawek Kos" <s...@N...gazeta.pl>

    RobertS <r...@x...pl> napisał(a):

    > 15 zł opłaty za debetówkę, debetowe zwykle sa wydawane gratis...

    .zwykle czyli w mbanku...;-)
    Bo w normalnych bankach raczej odpłatnie

    Slawek

  • 4. Data: 2006-12-07 17:07:38
    Od: "P___" <b...@e...pl>

    "Jacek Orłowski" <o...@p...pl> wrote in message
    pl...
> [...]
    > tym banku. Przejrzałem ostatnie 3-miesiące wstecz listy dyskusyjnej i
    > zaczynam się zastanawiać czy to dobry pomysł.

    Wlasnie zlikwidowalem konto w M, a mam Inteligo, czyli PKO BP. W Millenium
    zapomnieli, co to jest kapitalizacja odsetek, za to nie zapomnieli o
    sciagnieciu mi 40zl za prowadzenie 'linii kredytowej' ma szalone 1200zl, o
    ktora wcale ich nie prosilem. Przeksztalcili mi zwykle prawo do debetu, na
    linie. bez mojej zgody.
    Do tego wprowadzili kilka lat temu 'ubezpieczenie karty' (1.99zl
    miesiecznie), z ktorego trzeba bylo rezygnowac idac do oddzialu i
    wypelniajac specjalny druczek. Zrobilem to. Oni natomiast po zmianie nazwy z
    BIG BG na M... zaczeli mi znowu naliczac oplaty za ubezpieczenie.
    Jest to bank bez skrupulow i ja juz im podziekowalem. Mialem konto 8 lat
    (szkoda .....)

    --
    P___ Jaku-b