  • Data: 2009-02-13 09:48:03
    Temat: Zmiana oprocentowania kredytu hipotecznego w PKO BP
    Od: "gumis" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Kredyt mam od niedawna i ciekawi mnie kiedy mi bank obnizy oprocentowanie.
    Jak brałem kredyt wibor byl ok 6.7 teraz 4.7.
    W umowie (zapewnie standartowa) mam zapis, że oprocentowanie może się
    zmieniać w okresach 3 miesięcznych. I pytanie czy to jest wg. nich kwartał
    czy może poprostu kolejne 3 miesiące od czasu podpisania umowy. Pracownik
    banku twierdzi, że kwartał ale wiele razy już opowiadał bajki więc z
    ciekawości sie pytam na grupie.
    Drugie pytanie: zmiana jest automatyczna czy trzeba pisemnie błagać łaskawy
    bank o litość ? Pracownik twierdzi, że automatyczna. A ja się pytam jak było
    u was ? :)
    Trzecie pytanie: Jak mi wpiszą bank do hipoteki to obniżenie oprocentowania
    będzie widoczne od razu czy od kolejnego okresu rozliczeniowego czy może po
    kolejnym okresie 3 miesięcznym. Wg pracownika banku od razu :) Umowa coś
    mówi o kolejnym dniu.
    pozdrawiam
    TG