  • 1. Data: 2003-07-29 07:15:06
    Temat: Zmiana zameldowania - Mbank
    Od: "Wujek" <w...@w...pl>

    Co zrobic w przypadku zmiany meldunku ?
    Zalatwie przez m-linie czy od razu wyslac im poleconym
    kserokopie dowodu ?

    pozdro.
    Wuj.

  • 2. Data: 2003-07-29 07:22:51
    Temat: Re: Zmiana zameldowania - Mbank
    Od: m...@g...pl

    > Co zrobic w przypadku zmiany meldunku ?
    > Zalatwie przez m-linie czy od razu wyslac im poleconym
    > kserokopie dowodu ?

    Jak zmieniłeś dowód (konsekwencja przemeldowania), to wyślij ksero z
    oświadczeniem o zmianie danych osobowych (wzorzec w pytaniach i odpowiedziach
    mBanku).

  • 3. Data: 2003-07-29 08:39:34
    Od: "Wujek" <w...@w...pl>

    > Jak zmieniłeś dowód (konsekwencja przemeldowania), to wyślij ksero z
    > oświadczeniem o zmianie danych osobowych (wzorzec w pytaniach i
    odpowiedziach
    > mBanku).

    dzięki.

  • 4. Data: 2003-07-29 10:21:49
    Od: "david" <d...@p...fm>

    Użytkownik "Wujek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > odpowiedziach
    >
    > dzięki.

    możesz to zrobić na tym forlmularzy, wydrukować, wypełnić i wysłać :)))
    http://www.mbank.com.pl/images/pdf/oswiadczenie_zmia
    na_danych.pdf

    pozdr
    david

  • 5. Data: 2003-07-29 11:29:20
    Od: "Wujek" <w...@w...pl>

    > możesz to zrobić na tym forlmularzy, wydrukować, wypełnić i wysłać :)))
    > http://www.mbank.com.pl/images/pdf/oswiadczenie_zmia
    na_danych.pdf

    znalazłem,
    dziwny jest fakt że trzeba podać stare dane, które uległy wymianie.
    np serie i numer dowodu osobistego , ja swoj stary dowod oddalem
    przy odbieraniu nowego. Cale szczescie ze mam gdzies skan na kompie.

    dzieki ponowne i pozdrawiam.

  • 6. Data: 2003-07-29 16:31:41
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Wujek"
    > dziwny jest fakt że trzeba podać stare dane, które uległy wymianie.

    Zawsze to jakieś zabezpieczenie przed kradzieżą tożsamości.
    Żeby zmienić dane i podawać się za Ciebie, trzeba jezcze znać poprzednie
    dane.
    Poprzednia wersja tego formularza miała tylko rubryki na nowe dane.

    > np serie i numer dowodu osobistego , ja swoj stary dowod oddalem
    > przy odbieraniu nowego. Cale szczescie ze mam gdzies skan na kompie.

    Dziwne. Ja swój stary dowód mam dalej - tyle że z pieczątkami "anulowano".

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2003-07-29 17:05:20
    Od: "MarcinB" <m...@g...pl>

    > Poprzednia wersja tego formularza miała tylko rubryki na nowe dane.

    Znaczy: zmieniali już dwa razy od lutego?

    Pozdrawiam.