  • 1. Data: 2002-01-16 11:25:46
    Temat: Zmiany w Kredyt Banku
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Odwiedziłem wczoraj mój oddział KB i dostałem nową tabelę prowizji
    obowiązującą od 1/02/2002.

    Moje wrażenia:
    1. Rosną tylko opłaty za prowadzenie konta (będą teraz od 3,50 do 10,00)
    2. Nowe Ekstrakonto a'vista – nie polecam
    3. Zastrzeganie kart nadal bezpłatnie
    4. Ani słowa o Internecie – czekający muszą nastawić się na kilkuletni okres
    oczekiwania
    5. Można bezpłatnie i bezproblemowo zamienić sobie rodzaj Ekstrakonta na niższy
    (mniejsze opłaty) zachowując dotychczasowe karty.

    Piotrek

  • 2. Data: 2002-01-18 14:39:16
    Temat: Re: Zmiany w Kredyt Banku
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>