  • 11. Data: 2004-08-30 11:43:41
    Temat: Re: Zniknelo zlecenie w VWBanku
    Od: Daniel Karasek <a...@b...pl>

    Był 30 sierpień (poniedziałek) gdy o godzinie 13:06 *Renata Gołębiowska*
    napisał(a) :

    > Bo to ten bank budzi takie skrajne emocje:) Albo go kochasz albo
    > nienawidzisz:) I dobrze, bo najgorzej to jak do czegoś ludzie
    > podchodzą z obojętnością:) Produkt musi budzić emocje. Na tym polega
    > marketing. Nie ważne źle czy dobrze, ważnie, żeby o nas mówili.
    > Podejrzewam, że taka jest strategia vw:)
    Ty to napisałaś!!!
    podejrzewam że jesteście pracownikami tego banku i w ten sposób
    niepotrzebnie wywołujecie szum informacyjny.

    Nie mi o tym sądzić, jak już kiedyś ktoś napisał, jak ci się nie
    podoba-odchodzisz, czas zweryfikuje kto miał rację.

    EOT

    Daniel
    "kto pod kimś dołki kopie ten ma łopatę"

  • 12. Data: 2004-08-30 11:44:07
    Od: Daniel Karasek <a...@b...pl>

    Był 30 sierpień (poniedziałek) gdy o godzinie 11:59 *Jarek Dukat*
    napisał(a) :

    > Cos sie tak zapieklila na ten bank? Nie podoba sie to zamknij rachunek i
    > daj sobie spokuj. Przeciez ta Twoja krucjata juz sie zaczyna smieszna
    > robic (bo nudna jest juz od dawna).

    też mnie zastaniawia ten VW bank.
    Jego klienci to same fanatyczne skrajności.
    Jeden wielbiciel się uciszył, a tu masz ... kolejny kwiatek.
    Niech ktoś może inwigiluje ludzi otwierających konta w VW bo mogą być
    skrajnie niebezpieczni.

    Daniel
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)
    59 2130 0004 3001 0255 2537 0001

  • 13. Data: 2004-08-30 12:10:29
    Od: Jarek Dukat <p...@x...xx>

    Daniel Karasek wrote:

> [...]
    > Jeden wielbiciel się uciszył, a tu masz ... kolejny kwiatek.
    > Niech ktoś może inwigiluje ludzi otwierających konta w VW bo mogą być

    Ja tez jestem klientem tego banku i jakos nie wykazuje tendencji do
    fanatyzmu. VW ma swoje wady i ma zalety, wszyscy o tym wiedza i po co
    robic z tego sensacje? Nikt nie zmusza innych do korzystania wlasnie z
    tego banku i denerwuja mnie takie krucjaty bo cos sie jednej nawiedzonej
    babie nie podoba.

    Pozdr.
    JD

  • 14. Data: 2004-08-30 12:17:51
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <1qzit9poc6p9b$.dlg@q.w.e.r.t.y>, Daniel Karasek wrote:
    > Był 30 sierpień (poniedziałek) gdy o godzinie 13:06 *Renata Gołębiowska*

    > Ty to napisałaś!!!

    Nie ulega wątpliwości.

    > podejrzewam że jesteście pracownikami tego banku i w ten sposób
    > niepotrzebnie wywołujecie szum informacyjny.

    Podejrzewasz, że jestem pracownikiem vw? LOL
    To chyba muszę spodziewać się wymówienia.

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 15. Data: 2004-08-30 13:06:50
    Od: Daniel Karasek <a...@b...pl>

    Był 30 sierpień (poniedziałek) gdy o godzinie 14:10 *Jarek Dukat*
    napisał(a) :

> [...]
    > robic z tego sensacje? Nikt nie zmusza innych do korzystania wlasnie z
    > tego banku i denerwuja mnie takie krucjaty bo cos sie jednej nawiedzonej

    woli jasności - też mam konto w VW.
    Zgadzam się z tobą w całej rozciągliwości.

    Daniel
    "kontrola najwyższą formą zaufania"

  • 16. Data: 2004-08-30 18:00:51
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    > Był 24 sierpień (wtorek) gdy o godzinie 21:08 *Janusz Plantagenet*

    > no to ja też popsiocze na ten bank (choć jest pare rzeczy które mi się
    > podobają) :
    > jak nie bedziesz miał środków na koncie a minie termin realizacji zlecenia
    > stałego to nie otrzymasz żadnej informacji że takie zlecenie nie zostało
    > zrealizowane-odrzucone. Tak jakby nic się nie stało :D

    No niestety, wadą jest to że musisz zawsze sprawdzać stan środków i wysyłane
    przez bank zlecenia. Jeszcze nigdy sytuacji odrzucenia przelewu nie miałem.