-
1. Data: 2002-12-04 10:26:48
Temat: Znowu LUKAS grrrr
Od: dwr <d...@g...pl>
Od kilku godzin ponawiana aktualizacja stanu konta przyniosla dobrze juz znany
komunikat:
Przepraszamy etc...
Trwa aktualizacja danych, prosze sprobowac za kilkanascie minut
Jakos im nie wierze ....
dwr
-
2. Data: 2002-12-04 16:37:52
Temat: Re: Znowu LUKAS grrrr
Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>
Użytkownik "dwr" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
news:Xns92DA74851D087dwrgazetapl@193.110.122.80...
> Od kilku godzin ponawiana aktualizacja stanu konta przyniosla dobrze juz
znany
> komunikat:
> Przepraszamy etc...
> Trwa aktualizacja danych, prosze sprobowac za kilkanascie minut
> Jakos im nie wierze ....
Witam
Pisaliśmy o tym wczoraj z Robertem.
Ja dzisiaj o godz.15:00 wszedłem na stronę, żeby dokładnie określić
wszystkie usterki przed oficjalną reklamacją i ze zdumieniem stwierdziłem,
że wszystko działa OK. Przetestowałem "na ostro" wszystko to, co od
kilku dni nie działało (aktualizacja stanu rachunku, negocjacja odsetek,
historia, korespondencja, ciągłe zmienianie zakładek itd.) i NIC się nie
zwaliło. Jestem pod wrażeniem ... Chyba Zarząd Lukas Bank czyta tą
grupę i przestraszył się, że zostaną im filiżanki do kawy przeznaczone
na promocję :-)))
--
Pozdrawiam, Joker
W moim adresie e-mail należy usunąć pierwszy znak "_" (antyspam).
-
3. Data: 2002-12-04 16:51:42
Temat: Re: Znowu LUKAS grrrr
Od: "Robert" <s...@o...pl>
In news:AbqH9.283633$up.2855914@news.chello.at, Joker wrote:
> Pisaliśmy o tym wczoraj z Robertem.
> Ja dzisiaj o godz.15:00 wszedłem na stronę, żeby dokładnie określić
> wszystkie usterki przed oficjalną reklamacją i ze zdumieniem
> stwierdziłem, że wszystko działa OK. Przetestowałem "na ostro"
> wszystko to, co od kilku dni nie działało (aktualizacja stanu
> rachunku, negocjacja odsetek, historia, korespondencja, ciągłe
> zmienianie zakładek itd.) i NIC się nie zwaliło. Jestem pod wrażeniem
> ... Chyba Zarząd Lukas Bank czyta tą grupę i przestraszył się, że
> zostaną im filiżanki do kawy przeznaczone na promocję :-)))
No to ja dla równowagi:
Ok. 16 próbowałem się zalogować dwukrotnie z efektem "klucz niepoprawny".
Doradca w Lukas Linii (dzwonilem w innej sprawie przy okazji) poprosil mnie
o numer seryjny tokena i dlugo cos sprawdzal w systemie, po czym przyznal,
ze wina prawdopodobnie "nie lezy po mojej stronie" i prosi, zeby zaczekac z
logowaniem do jutra.
Co uczynie.
--
Robert
To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-
-
4. Data: 2002-12-04 17:12:40
Temat: Re: Znowu LUKAS grrrr
Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>
Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:aslbr6$nr3$1@topaz.icpnet.pl...
> In news:AbqH9.283633$up.2855914@news.chello.at, Joker wrote:
>
> > Pisaliśmy o tym wczoraj z Robertem.
> > Ja dzisiaj o godz.15:00 wszedłem na stronę, żeby dokładnie określić
> > wszystkie usterki przed oficjalną reklamacją i ze zdumieniem
> > stwierdziłem, że wszystko działa OK. Przetestowałem "na ostro"
> > wszystko to, co od kilku dni nie działało (aktualizacja stanu
> > rachunku, negocjacja odsetek, historia, korespondencja, ciągłe
> > zmienianie zakładek itd.) i NIC się nie zwaliło. Jestem pod wrażeniem
> > ... Chyba Zarząd Lukas Bank czyta tą grupę i przestraszył się, że
> > zostaną im filiżanki do kawy przeznaczone na promocję :-)))
>
> No to ja dla równowagi:
>
> Ok. 16 próbowałem się zalogować dwukrotnie z efektem "klucz niepoprawny".
> Doradca w Lukas Linii (dzwonilem w innej sprawie przy okazji) poprosil
mnie
> o numer seryjny tokena i dlugo cos sprawdzal w systemie, po czym przyznal,
> ze wina prawdopodobnie "nie lezy po mojej stronie" i prosi, zeby zaczekac
z
> logowaniem do jutra.
> Co uczynie.
Witam
Wszedłem przed chwilą "do banku" i jest wszytko dobrze.
Joker