  • 31. Data: 2013-11-08 10:40:48
    Temat: Re: Znowu zielone wiśnie od BZ WBK
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 10:38:28 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
    > Użytkownik "mx" <mmx@@os.pl> napisał w wiadomości

    > Od lat kilku uzywam voipa a mobilny prepaid
    >

    > A np. gazownia / elektrownia ?
    >
    > bo czynsz opłacam Bilem zeby "normy" wyrobić ;)
    >

    > Pytalem swego czasu u agenta polsatu cyfrowego
    >
    > ale nie slyszal o takiej formie zaplaty
    >
    > a tu by mi pasilo, gdyz to tylko 14,90 / m-c
    >
    > ... TV na działce z pakietem minimalistycznym ;)

    Może nju mobile na m-c?

    pzdrwm
    luc

  • 32. Data: 2013-11-08 14:33:14
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 10:40:48 UTC+1 użytkownik luc napisał:
    > Może nju mobile na m-c?

    W sumie nawet dobry pomysł. Ostatnio dają nawet coś zarobić,
    np. http://mamokazje.pl/okazja/300/nju-mobile-50-zl-do-w
    ykorzystania-w-sodexo-za-podpisanie

  • 33. Data: 2013-11-08 16:43:58
    Od: pI <u...@1...pl>

    Fri, 08 Nov 2013 00:01:50 +0100, na pl.biznes.banki, Waldek napisał(a):

    > A gdzie najprosciej zalatwic to polecenie zaplaty, aby 2 paczki nie
    > przepadly ?
    > bo juz 8 miesiac wisniobrania mija ....

    Można kartę w Citi spłacać PZ:)

    --
    pI

  • 34. Data: 2013-11-08 17:40:45
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-11-08 16:43, pI pisze:
    > Można kartę w Citi spłacać PZ:)

    ???

    --
    radar

  • 35. Data: 2013-11-08 18:03:54
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-11-08 14:33, pws pisze:

    > W sumie nawet dobry pomysł. Ostatnio dają nawet coś zarobić,
    > np. http://mamokazje.pl/okazja/300/nju-mobile-50-zl-do-w
    ykorzystania-w-sodexo-za-podpisanie

    Ano jest to jakieś wyjście ... za min. 9zl /mc - umowa z rachunkiem -
    oczywiście o ile ktoś chce korzystać z ichniejszych usług
    telekomunikacyjnych

    A może jeszcze jakieś inne pomysły co do zrealizowania polecenia zaplaty
    niezbędnego do pozyskania dodatkowych wisienek ?

    (...)

    Skorzystaj z łatwej i szybkiej formy opłacania rachunków jaką jest
    polecenie zapłaty.

    Aby zmienić formę płatności na polecenie zapłaty, zaloguj się na
    njumobile.pl. Jeżeli nie założyłeś jeszcze konta na portalu, zrób to
    teraz. Następnie wybierz opcję faktury. W polu bieżąca forma płatności
    kliknij w opcję zmień formę płatności. Wybierz polecenie zapłaty, a
    następnie przejdź dalej.

    W formularzu, który się pojawi uzupełnij miejscowość i podaj dane
    płatnika. Jeśli płatnikiem jest właściciel numeru nju mobile, to dane te
    uzupełnią się automatycznie. Następnie podaj nazwę banku i numer konta
    bankowego, z którego będą opłacane faktury. Sprawdź wcześniej czy bank,
    w którym posiadasz konto, umożliwia korzystanie z polecenia zapłaty.
    Przejdź dalej.

    Jeśli formularz został wypełniony poprawnie, wydrukuj go i podpisz.
    Pamiętaj, że podpis powinien być zgodny z wzorcem złożonym w banku.
    Możesz także wydrukować formularz i wypełnić go ręcznie.

    Podpisany formularz wyślij na adres:

    Nju mobile
    PTK Centertel Sp. z o.o
    ul. Jagiellońska 34
    96-100 Skierniewice

    z dopiskiem "Polecenie Zapłaty"

    W ciągu 14 dni od daty otrzymania formularza, otrzymasz SMS z informacją
    o uruchomieniu polecenia zapłaty. Informacja ta znajdzie się również na
    Twojej fakturze.

    Polecenie zapłaty aktywujemy tylko na podstawie przesłanego oryginału
    formularza.

  • 36. Data: 2013-11-08 18:08:27
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Można kartę w Citi spłacać PZ:)

    Taaa ?? Juz mi się podoba :)
    czyżby DDK (dożywotnio darmowa karta) miała takie dodatkowe zalety ?
    - No to idę pogmerać co i jak

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2013-11-08 18:09:38
    Od: pI <u...@1...pl>

    Fri, 08 Nov 2013 17:40:45 +0100, na pl.biznes.banki, radar napisał(a):

    > ???

    Karty kredytowe w Citi można spłacać przy użyciu polecenia zapłaty. Tyle
    :)

    --
    pI

  • 38. Data: 2013-11-09 12:04:11
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-11-08 18:08, Waldek pisze:
    > - No to idę pogmerać co i jak

    Pogmerane? ;-)

    --
    radar

  • 39. Data: 2013-11-20 10:39:00
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    Tylko czy w BZ WBK można zdefiniować polecenie zapłaty dla dowolnego podmiotu?
    Na stronie:
    https://www.bzwbk.pl/konta-bankowe/polecenie-zaplaty
    /polecenie-zaplaty.html#tab_jak_zamowic

    piszą:

    "Wystarczy wybrać Twojego dostawcę usług spośród wymienionych niżej Firm [...]"

    co sugeruje, że lista jest zamknięta.

    Poza tym nie mogę nigdzie znaleźć informacji o spłacaniu karty citi poprzez polecenie
    zapłaty.
    Wyskakują mi tylko informacje o możliwości zdefiniowania zlecenia zaplaty w citi a to
    nie jest to czego potrzebujemy...

  • 40. Data: 2013-11-20 15:16:28
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    Podzwoniłem, popytałem i tak:
    * BZWBK nie widzi problemu, lista firm nie jest ograniczona.
    Czyli podejście zdroworozsądkowe :)
    * Citi wysyła na adres korespondencyjny formularz będący wnioskiem o obciążenie
    rachunku w ramach polecenia zapłaty
    * po wypełnieniu należy odesłać na adres korespondencyjny Citi lub zostawić w
    dowolnej placowce
    * całość jest bezpłatna
    * obciążenie następuje dzień przed terminem spłaty kk i jest raz ponowione w dniu
    spłaty jeśli poprzednia próba nie będzie udana