  • 11. Data: 2015-06-07 12:08:34
    Temat: Re: Zrobiłem stronę o darmowych kontach...
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:mkvoth$c3t$1@node2.news.atman.pl...

    > Może to nie wynika wprost, ale jak pozbędziesz się karty do konta, to...
    > zostanie ci samo konto z warunkami bezpłatności za samo konto.

    Warto jakieś uwagi w postaci literki:
    czy karta jest domyślnie - trzeba zrezygnować czy trzeba jawnie wnioskować
    Zwrócić uwagę na rozróżnienie: warunkiem darmowowści konta może być
    również płatność kartą, a darmowowści karty inny warunek.

    > Millenium w opracowaniu. Nie ma też Eurobanku, Pekao i paru innych. O
    > mBanku totalnie zapomniałem.

    Meritum Bank - osobiste, gwarantują "darmowe" ale bełkotliwie, poza tym
    od 11.2015 min. 2500 wpływów lub 700zł kartą.
    Biz Bank (FM Bank PBP SA) - osobiste, min 300 zł kartą debetową.
    IdeaBank - konto idealne, mało marmurków, kiedyś żeby poważnie porozmawiać
    trzeba się było umawiać (nie, nie wciskali kredytow ani struktur).

    Arek

  • 12. Data: 2015-06-07 18:32:16
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-06-06 o 23:32, Grzexs pisze:

    > Może to nie wynika wprost, ale jak pozbędziesz się karty do konta, to...
    > zostanie ci samo konto z warunkami bezpłatności za samo konto.

    Konta bezplatne - wykastrowane z płatnego plastiku
    które u mnie jeszcze zostały to : mBank, Meritum, Raiffeisen

    Pozdro

  • 13. Data: 2015-06-08 12:58:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzexs" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >Stąd te dziwaczne warunki w PKOBP, tam jak nie masz karty, to nie
    >masz szans na bezpłatne konto. Muszę jakoś to "rozjaśnić".

    No coz, dawniej na prowizji od wydatkow kartami banki zarabialy i to
    sporo.
    To im zalezalo, aby klienci mieli.

    A teraz ... prowizje sie zmniejszyly, ale przeciez nadal sa.
    Kredytowe wciskaja chetnie ... wiec nie bardzo czuje o co chodzi - o
    kazde pare zl, a trzeba sie pochwalic "darmowym kontem", czy o koszty
    utrzymania bankomatow ?

    J.

  • 14. Data: 2015-06-08 16:40:59
    Od: "J.D." <f...@c...ua>

    W dniu 2015-06-06 o 00:14, Grzexs pisze:

    > Jaki bank jeszcze można dorzucić?

    Smart http://www.banksmart.pl - aktualnie bezwarunkowo darmowy.

    pozdrawiam

  • 15. Data: 2015-06-09 00:26:06
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 06.06.2015 o 00:14, Grzexs pisze:
    > Bardzo proszę o sugestie i poprawienie błędów.

    R_a_iffeisen (literówka w nazwie) - usuń to o naklejce, bo niejasne.
    Jest karta za 3 zł / mies (tego, że za miesiąc, nie napisałeś jasno). I
    jest naklejka za 15 zł na początek. Można nie mieć karty, ale wtedy do
    bankomatu nie ma z czym podejść*. Chociaż jest to ciekawe rozwiązanie w
    pewnych warunkach.

    * widziałem już kilka bankomatów z czytnikiem palca, BS i Planet, oraz
    możliwość wypłat telefonem, ale nie patrzyłem ile to kosztuje
    --
    Alf/red/

  • 16. Data: 2015-06-11 00:50:15
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

> [...]
    > jest naklejka za 15 zł na początek. Można nie mieć karty, ale wtedy do
    > bankomatu nie ma z czym podejść*. Chociaż jest to ciekawe rozwiązanie w

    Czy tak lepiej?

    Czy Reiffeisenie konto Wymarzone, jak już ktoś ma kartę, to też 8 pln za
    wypłatę z obcego lub euronetowego bankomatu?

    Kurde, brak czasu...
    --
    Grzexs