  • 11. Data: 2011-09-15 12:08:10
    Temat: Re: Zrywanie 100dniowej w Aliorze
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    news:j4skgo$do6$1@news.onet.pl...
    > Gdyby ktos byl jeszcze zainteresowany to wlasnie na probe zerwalem jedna
    > lokate. Do wyboru mialem swoje dwa konta oszednosciowe i ROR w Aliorze. W
    > momencie kiedy kliknalem "zerwij", kwota lokaty z odsetkami pojawila sie na
    > rorze.

    Mnie bardziej interesuje zrywanie lokat w przypadku przelania kasy na lokatę z
    innego banku. Oczywiście nie posiadam też ROR-u złotówkowego w Aliorze. Ciekawe
    jak to wtedy działa.

    wiatrak

  • 12. Data: 2011-09-15 12:50:37
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 15 Sep 2011 14:08:10 +0200, wiatrak napisał(a):

    > Mnie bardziej interesuje zrywanie lokat w przypadku przelania kasy na
    > lokatę z innego banku. Oczywiście nie posiadam też ROR-u złotówkowego w
    > Aliorze. Ciekawe jak to wtedy działa.

    Tak jak neoniusz - po prostu sprawdź i tu napisz :)

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2011-09-15 13:02:24
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Tak jak neoniusz - po prostu sprawdź i tu napisz :)

    Dziękuję, postoję. :)

    wiatrak

  • 14. Data: 2011-09-15 21:24:41
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Mnie bardziej interesuje zrywanie lokat w przypadku przelania kasy na
    > lokatę z innego banku. Oczywiście nie posiadam też ROR-u złotówkowego w

    Pedzisz na butach do oddzialu z dowodem w zebach i numerem konta,
    bo podobno nie widza z jakiego rachunku byl przelew.
    Ktos tu pare dni wstecz pisal ze zrywal zalozona w tym samym dniu ;)