eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Zwiecha" Digipassa z BGŻ Optima
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 15

  • 11. Data: 2011-12-07 15:43:38
    Temat: Re:
    Od: " Anna Kozłowska" <b...@N...gazeta.pl>

    Robert <r...@p...naOnecie.pl> napisał(a):

    > Wszystkim udało się "uruchomić" digipass od BGŻ Optima bez problemów?
    > Bo u mnie kicha :[
    > Po dłuuugim czasie oczekiwania dostałem w końcu digipass, a po kolejnym
    > dłuuugim czasie - PIN.
    > Zgodnie z instrukcją uruchomiłem, wprowadziłem PIN, podałem dwukrotnie nowy,
    > wyświetliło się APPLI i.... ciągle się świeci :[
    > Choć teraz zamiast APPLI jest coś w stylu AP*LI, gdzie * to dwie poziome
    > kreseczki od drugiego P.
    >
    > Dodzwonić się do banku raczej nie jest rzeczą możliwą :/ stąd też zapytam
    > tutaj:
    > da się jakoś to ustrojstwo wyłączyć/zresetować?
    >

    Witam serdecznie,

    Informacje na temat działania Digipassu znajdzie Pan tutaj
    http://www.bgzoptima.pl/pomoc/digipass_demo/default.
    aspx
    Jeśli urządzenie się zepsuło i żadne operacje na nim nie odnoszą skutku,
    proszę o kontakt pod mailem który znajdzie Pan pod poniższym linkiem:
    www.bgzoptima.pl/media/default.aspx,

    Pozdrawiam,
    Anna Kozłowska,
    Zespół Prasowy BGŻOptima



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 12. Data: 2011-12-07 15:58:02
    Temat: Re: Re:
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl>

    " Anna Kozłowska" napisał:
    > Witam serdecznie,
    > Informacje na temat działania Digipassu znajdzie Pan tutaj
    > http://www.bgzoptima.pl/pomoc/digipass_demo/default.
    aspx
    > Jeśli urządzenie się zepsuło i żadne operacje na nim nie odnoszą skutku,
    > proszę o kontakt pod mailem który znajdzie Pan pod poniższym linkiem:
    > www.bgzoptima.pl/media/default.aspx,
    >
    > Pozdrawiam,
    > Anna Kozłowska,
    > Zespół Prasowy BGŻOptima


    Dziękuję za informację

    Po wieeelu próbach udało mi się przed chwilą dodzwonić na Waszą infolinię i
    po rozmowie z miłą panią dowiedziałem się, że mój digipass mogę już
    "skasować" a zostanie mi przysłany nowy/sprawny.

    Co do aktywacji urządzenia: wszystko wykonywane było zgodnie z instrukcją na
    pudełku z Digipassem.
    A że się zepsuł, to widocznie ... zwykły pech. :-)

    Pozdrawiam
    Robert


  • 13. Data: 2011-12-07 16:48:44
    Temat: Re: "Zwiecha" Digipassa z BGŻ Optima
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>


    Użytkownik "Robert" <r...@p...naOnecie.pl> napisał w wiadomości
    news:jbo0o0$jpu$1@inews.gazeta.pl...
    >> O ile pamiętam, to otwarcie tokena go skutecznie i trwale unieruchomi.
    >
    >
    > Czyli wymiana...
    > I - jak rozumiem - na mój koszt? (w sensie kosztów wysyłki?)
    > Kilka takich problemów ze "sprzętem" i odsetki z lokat diabli wezmą ;)
    >
    Mieli przysyłać drugi gratis. Coś się zmieniło ?
    P.G.


  • 14. Data: 2011-12-07 17:02:40
    Temat: Re: "Zwiecha" Digipassa z BGŻ Optima
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Piotr Gałka <p...@C...pl> writes:

    > Użytkownik "Robert" <r...@p...naOnecie.pl> napisał w wiadomości
    > news:jbo0o0$jpu$1@inews.gazeta.pl...
    >>> O ile pamiętam, to otwarcie tokena go skutecznie i trwale unieruchomi.
    >>
    >>
    >> Czyli wymiana...
    >> I - jak rozumiem - na mój koszt? (w sensie kosztów wysyłki?)
    >> Kilka takich problemów ze "sprzętem" i odsetki z lokat diabli wezmą ;)
    >>
    > Mieli przysyłać drugi gratis. Coś się zmieniło ?

    Też miałem tak, napisać, ale on pisze o kosztach wysyłki. Swoją drogą
    trzeba im stary odsyłać?
    KJ

    --
    http://modnebzdury.wordpress.com/2009/10/01/niewiary
    godny-list-prof-majewskiej-wprowadzenie/
    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...


  • 15. Data: 2011-12-07 18:29:33
    Temat: Re: "Zwiecha" Digipassa z BGŻ Optima
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl>

    "Piotr Gałka" napisał:
    > Mieli przysyłać drugi gratis. Coś się zmieniło ?
    > P.G.


    Nie.
    Jest OK.
    To było moje gdybanie - myślałem, że trzeba będzie odesłać stary na swój
    koszt, a bank prześle nowy (na swój koszt).
    Ale nic takiego nie ma miejsca - po prostu przesyłają nowy.

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1