  • 1. Data: 2011-09-02 08:24:14
    Temat: Zwrot 1 zł w Getinonline- brak - czy coś się zmieniło?
    Od: "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Wróciłem z wakacji i zastanawiam sięczy coś się zmieniło

    otóż - wpłynęła pensja - wpływ 2096 zł - brak 1 zł zwrotu

    odnowiły się 2 lokaty - brak 2 zł

    czy o czymś nie wiem czy getinonline nie daje juz zwrotu za te poszczególne rzeczy

  • 2. Data: 2011-09-02 08:37:34
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl> writes:

> [...]
    >
    > odnowiły się 2 lokaty - brak 2 zł
    >
    > czy o czymś nie wiem czy getinonline nie daje juz zwrotu za te poszczególne rzeczy

    Trzeba wykonać (IIRc) 3 transakcje kartą
    KJ

    "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

  • 3. Data: 2011-09-02 09:30:33
    Od: lukasm <p...@g...com>

    On 2 Wrz, 10:37, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > Trzeba wykonać (IIRc) 3 transakcje kartą
    > KJ
    >
    > --http://modnebzdury.wordpress.com/2009/10/01/niewia
    rygodny-list-prof-m...
    > "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

    Ponadto trzeba mieć szczęście i mieć zaksięgowane te 3 operacje. U
    mnie np. system pokazuje tylko 1 transakcję w sierpniu i
    nieodpowiadające jej saldo. Pozostałe transakcje wcięło.

  • 4. Data: 2011-09-02 09:46:42
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

> [...]

    mnie np. system pokazuje tylko 1 transakcję w sierpniu i
    nieodpowiadające jej saldo. Pozostałe transakcje wcięło.

    To chyba w sumie jednak nie najgorzej...

    Ja bym chciał, żeby mi tak wcieło ze dwie transakcje :)

    W.

  • 5. Data: 2011-09-02 09:51:59
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Kamil Jońca napisał(a) :

    > Trzeba wykonać (IIRc) 3 transakcje kartą

    Ba! I to w poprzednim, do omawianego, miesiącu.

    Ale i tak nie mam nakarmionej świnki. Lokaty z 30.08. Dzwoniłem na
    infolinię - czekać, powinno się pojawić, kiedyś.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]