  • 1. Data: 2010-06-10 18:58:33
    Temat: Zwrot czesci oplaty za k. kredytowa w przypadku wczesniejszej rezygnacji
    Od: "crc_error" <n...@e...kp>

    Jesli rezygnuje sie z karty kredytowej, w miesiac po uiszczeniu oplaty
    rocznej, to czy bank zwraca 11/12 pobranej wczesniej oplaty? Czy cala oplata
    przepada?

  • 2. Data: 2010-06-10 19:12:54
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "crc_error" <n...@e...kp> napisał w wiadomości grup

    > Jesli rezygnuje sie z karty kredytowej, w miesiac po uiszczeniu oplaty
    > rocznej, to czy bank zwraca 11/12 pobranej wczesniej oplaty? Czy cala
    > oplata przepada?

    Cała przepada.

  • 3. Data: 2010-06-11 13:03:09
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 10 Jun 2010 21:12:54 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Cała przepada.

    A to zależy od banku. Pekao zwracało (no musiałem z nimi trochę powalczyć i
    w końcu zamiast 11/12 zwrócili całość, chyba mieli już dość moich
    reklamacji ;)).

    --
    Kojer