  • 11. Data: 2009-03-09 20:22:11
    Temat: spamer kanciarz
    Od: " aneczka.jedna" <a...@W...gazeta.pl>

    identycznej treści watki już dwa razy zakładałeś spamerze
    28 lutego Autor: news.neostrada.pl q...@w...pl
    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl
    .biznes.banki&tid=1213128&MID=%3Cgoei3l%245ef%241%40
    news.task.gda.pl%3E

    1 marca Autor: news.task.gda.pl q...@w...pl
    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl
    .biznes.banki&tid=1213130&MID=%3Cgoejvn%24d42%241%40
    news.task.gda.pl%3E

  • 12. Data: 2009-03-09 20:27:07
    Temat: Re: spamer kanciarz
    Od: "krecik" <k...@o...eu>

    Użytkownik " aneczka.jedna" <a...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:gp3tpj$5gl$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl
    .biznes.banki&tid=1213130&MID=%3Cgoejvn%24d42%241%40

    A jednak się wysłało.
    No to przepraszam ale był to SPAM niecelowy.
    Poprostu miałem problem z skonfigurowaniem serwera grup dyskusyjnych i nie
    widziałem nowych wiadomości, łącznie z moimi wysłanymi.
    Dopiero teraz wszystko działa poprawnie.
    Jeszcze raz przepraszam.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-03-10 13:03:04
    Temat: Re: [alior] bitdefender do każdej karty
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Adam S."
    > Było na początku marca. Ktoś podał ten adres
    > http://mastercard.bitdefender.com/ALIOR/

    zobaczcie na temat BitDefendera info z 9 lutego
    http://tinyurl.com/ajde7j
    tytuł: Producenci zabezpieczeń powinni lepiej się zabezpieczyć
    dotyczy:
    "... włamania do bazy danych głównego serwisu Kaspersky Labs oraz
    portugalskiej (prawdopodobnie jest to kraj pochodzenia hakera) witryny
    BitDefender. Obie firmy są dobrze znane z produkcji oprogramowania
    antywirusowego, jak i przeznaczonego do bardziej kompleksowej ochrony
    komputera."
    atakujący mógł "dowiedzieć się praktycznie wszystkiego - poznać
    administracyjne hasła dostępu do bazy, jak i listę zarejestrowanych
    klientów wraz z ich danymi, przedłużyć sobie klucz licencyjny, zamieszać
    w zamówieniach w sklepie internetowym czy podmienić treści dowolnej
    strony. "
    *** blad ***