  • 11. Data: 2010-08-17 22:19:12
    Temat: Re: [alior] lokata z dzinna kapitalizacja.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "XYZ" i4f10r$sl4$...@n...onet.pl

    > A są znane jakieś plany zmiany podatku Belki?

    Ja nie znam. :) I moim zdaniem jeśli coś tu zostanie
    zmienione w tej materii, to raczej sposób naliczania
    nie zaś wielkość/wysokość tego podatku.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2010-08-18 06:58:31
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Chyba chciałeś napisać jakoś tak:
    >
    > Ciekaw jestem co zrobię, jak w trakcie trwania
    > lokaty zmienią się szczegóły systemu podatkowego.

    No, istotnie. :-)

    --
    MiCHA

  • 13. Data: 2010-08-18 06:59:27
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    XYZ pisze:

    > A są znane jakieś plany zmiany podatku Belki?

    Są znane plany zmiany podatków w ogóle. :-)

    --
    MiCHA

  • 14. Data: 2010-08-18 07:52:15
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2010-08-17 15:56, xbartx pisze:
> [...]
    ty/
    > lokata_2letnia_dzienna

    > O proszę znienacka wyrósł Open poważy konkurent ;)

    Oferta Aliora jest lepsza, bo:
    1. W przypadku zerwania lokaty otrzymujemy w miarę przyzwoite odsetki
    2. Odsetki się kapitalizują (ważne przy dużych kwotach)
    3. Łatwiej, mając tam konto, założyć wiele małych lokat (ważne przy
    małych kwotach)

  • 15. Data: 2010-08-18 09:22:22
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Piotr C. napisał(a) :

    > No mam :) I nadal jest - lokata optymalna na rok, 5.25% co przy
    > umiejętnym obliczeniu kwoty (521.43 o ile sie nie myle) daje właśnie
    > 5.6%. Takich lokat sobie robisz ile chcesz, wbrew pozorom zrobienie
    > kilkudziesięciu to kwestia max. godziny :)

    20 lokat dla 10 000 zł.
    Zyski
    - raptem 35 zł

    Straty
    - Czas na wykonanie 20 operacji w Openie
    - Wyedytowanie w innym banku 20 przelewów na 20 różnych kont

    Jak komuś się nudzi...

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 16. Data: 2010-08-18 17:42:14
    Od: "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com>

    Zbynek Ltd. wrote:
> [...]
    >
    > Straty
    > - Czas na wykonanie 20 operacji w Openie
    > - Wyedytowanie w innym banku 20 przelewów na 20 różnych kont

    No zgadzam się że to "dla sportu" w pewnym sensie. Ale działa, przy
    wprawie robi sie 2 przelewy na minute (ctrl-c ctrl-v z outlooka) i do 3
    zleceń w openie na min. Zatem w godzine da rade zrobić jakieś 50-60
    lokat spokojnie, to jest już jakieś 30 000zł i ponad stówka do przodu ;)

    P.

  • 17. Data: 2010-08-18 21:16:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr C." i4h61m$o32$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > outlooka) i do 3 zleceń w openie na min. Zatem w godzine da rade zrobić jakieś
    50-60 lokat spokojnie, to jest już jakieś 30 000zł

    Stówka? Sto złotych? Nie każdy w Polsce zarabia sto złotych na godzinę. :)
    Inna sprawa,że to wytężona praca. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2010-08-19 07:25:10
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Piotr C. napisał(a) :

> [...]
    > zleceń w openie na min. Zatem w godzine da rade zrobić jakieś 50-60
    > lokat spokojnie, to jest już jakieś 30 000zł i ponad stówka do przodu ;)

    Właśnie kończy mi się lokata. Prawdę mówiąc nie chce mi się tym
    babrać. Zwrócić forsę na konto w innym banku (czekać do 2 dni),
    potem te przelewy... No i równie istotne - blokada środków na rok,
    nie na pół.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 19. Data: 2010-08-19 18:24:08
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) w wiadomości: ...

    >Ja nie znam. :) I moim zdaniem jeśli coś tu zostanie
    >zmienione w tej materii, to raczej sposób naliczania
    >nie zaś wielkość/wysokość tego podatku.

    Np. sposób zaokrąglania - powrót do tego co było: podstawa
    do 1zł, podatek do 10gr.
    Albo podstawa i podatek do 1gr.

    Arek

  • 20. Data: 2010-08-19 22:36:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Arek" i4jsnj$q2h$...@n...onet.pl

    > Np. sposób zaokrąglania - powrót do tego co było: podstawa
    > do 1zł, podatek do 10gr.
    > Albo podstawa i podatek do 1gr.

    Albo zawsze do góry. ;)

    --