  • 1. Data: 2009-12-29 10:41:57
    Temat: alior - przewidzialo mi sie?
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    jesli mnie pamięć nei myli, to logowanie do alior banku następowało hasłem
    maskowanym, o 10 znakach, litery małe, litery duże oraz cyfry (nie pamiętam,
    czy były znaki typu kropka, przecinek).

    dzis podałem identyfikator, i pojawiło mi się pole na hasło o... 12!
    okienkach.

    czy coś jest nie tak? hasła nie pdoałem, nie logowałem się na wszelki
    wypadek.

    czy się mylę, czy hasło w alirb. powinno być 10znakowe?

  • 2. Data: 2009-12-29 11:29:10
    Temat: Re: alior - przewidzialo mi sie?
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2009-12-29 11:41, Konrad N.S. pisze:
> [...]
    > wypadek.
    >
    > czy się mylę, czy hasło w alirb. powinno być 10znakowe?

    Ja mam 15 znaków - chciałem 16, ale było za duże.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 3. Data: 2009-12-29 11:33:31
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    > dzis podałem identyfikator, i pojawiło mi się pole na hasło o... 12!
    > okienkach.

    Tak oni maja, wpisuj tyle ile sie da albo tyle co masz liter a reszte olej.
    Wkurza mnie to logowanie, często się mylę i blokuje kanał ;-(

    Ma to swoje plusy na złoczyńców ale każdy kij ma dwa końce :-)

  • 4. Data: 2009-12-29 12:01:52
    Od: "SYNEK" <h...@W...pl>

    a ja sie nie moge zlogowa :/ na 100% wpisuje wszystko dobrze i mam blad
    logowania :/

    Synek

  • 5. Data: 2009-12-29 12:46:40
    Od: "SYNEK" <h...@W...pl>

    > A dobrze liczysz, którą literkę / cyfrę masz wpisać,
    > a którą nie ?
    Na 100% dobrze. Nigdy nie mialem takich problemow :/

  • 6. Data: 2009-12-29 13:29:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 29 Dec 2009 13:46:40 +0100, SYNEK napisał(a):

    > Na 100% dobrze. Nigdy nie mialem takich problemow :/

    Wczoraj też tak miałem przez chwilę - pewnie coś grzebią, ale się nie
    chcą przyznać ;)

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-12-29 13:48:33
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    Sprawdzić bardzo skrupulatnie, albo wpisujesz za dużo, jak wpiszesz hasło (a
    raczej jego część) to zostaw pola nie uzupełnione jeśli takie będą, wielkość
    liter ma znaczenie pewnie. Dokladnie wylicz jakie znaki hasła chcą ;-]

    A jak nic to zadzwoń na infolinie, nie pamiętam czy Alior pisze że konto jest
    zablokowane czy nie, być może udają "głupa" by zmylić włamywacza i konto masz
    już dawno zablokowane ale system tego ci nie pisze!

  • 8. Data: 2009-12-29 14:08:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 29 Dec 2009 14:48:33 +0100, Koteczek napisał(a):

> [...]
    > jest zablokowane czy nie, być może udają "głupa" by zmylić włamywacza i
    > konto masz już dawno zablokowane ale system tego ci nie pisze!

    To może dokładniej. Wczoraj wywaliło mi sesję i ponownie już się nie
    mogłem zalogować a na stronie był jakiś tam komunikat. Nic nie wpisuje za
    dużo i nie mam żadnych pustych pól i szczerze powiem, że wątpię iż takie
    istnieją* ;)

    * no chyba, że jest to wynikiem jakiejś awarii lub błędu systemu

    Xenocide

  • 9. Data: 2009-12-29 20:59:39
    Od: PS <b...@b...adresu.pl>

    jesli masz "dziwne" znaki w hasle, to pamietaj - klawiatura komputera i
    klawiatura wirtualna nie sa kompatybilne w aliorze (mnie moje haslo
    wchodzi tylko w jeden sposob, w drugi juz nie, uppps!)

  • 10. Data: 2009-12-30 01:21:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Paweł Muszyński" hhcp63$77n$...@i...gazeta.pl

    > Ja mam 15 znaków - chciałem 16, ale było za duże.

    Ty, nie bądź taki... Napisz, jakie to litery... ;)
    I tak nie masz tam więcej niż pół+ grosza w nocniku. ;)
    A że to słaby nocnik, więc... Najlepiej jest w Polbanku...
    Gdyby tak jeszcze Citi dał dzienna lub nocną... 7.07%...

    Mnie to już nudzi. Gdybym nie zachorował, kupiłbym garaż -- ktoś
    w bloku sprzedawał, ale byłem półprzytomny -- i wstawiłbym tam
    moją Pannę Mercedes, aby jej wandale nie tłukli. A tak -- przywalił
    ktoś tak mocno w drzwi, że próg stał się łukiem... Ciekawe, czy cały
    samochód został naruszony... Uroki życia w Polsce...

    Ja mam (zaraz zmienię) Deranellaa0 -- tego rodzaju mam teraz hasełka...

    Ciekawe, czy nieruchomości pójdą w górę, czy w dół w czasie kryzysu...

    -=-

    Jak wydam nieopatrznie za dużo pieniędzy, spotyka mnie kara Boża.
    Wtedy kupiłem o jeden dzień za wcześnie 5 par spodni po niecałe 20 złotych...
    Gdybym kupił dzień później -- miałbym za te pieniądze 6 par tych spodni...

    Dziś kupiłem (przepraszam) gówniane jabłka (już raz w tym sklepie takie
    kupiłem) więc być może znów Bóg mnie ukarze i jutro znajdę Pannę Mercedes
    z dwoma łomotnięciami...

    Jak kiedyś płaciłem hojnie na Kościół -- Panna Mercedes była poobijana a każdej
    strony. :)
    Gdybym, ja wówczas wiedział o tym, że Bóg karze w ten sposób... Nie dałbym ani
    grosza...
    Gdybym, wówczas wiedział o tym, że życie bez Kościoła JPII jest tak piękne... :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'