  • Data: 2003-05-27 19:27:09
    Temat: arbitraż bankowy
    Od: "Wioletta Bogusz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Czy ktoś może wie o istnieniu takiej instytucji w Krakowie? Przeszukałam
    internet i jest tylko w Warszawie i wydaje mi się, że dotyczy osób
    fizycznych i kredytów konsumpcyjnych. Chodzi mi o taką instytucję, która
    rozpatrzyłaby wniosek dotyczący, moim zdaniem, nienależnie pobranej prowizji
    z konta firmowego spółki z.o.o. Prowizja nie była mała, więć chyba warto
    zasięgnąć opinii innych, bankowi widać nie zależy na klientach, bo nie
    chcieli odstąpić od swoich racji...

    Wiola