  • 1. Data: 2008-10-15 08:15:21
    Temat: Re: automatyczne powiadomienia SMS
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    śro, 15 paź 2008 o 11:25 GMT, Józef Gołaś napisał(a):

    > Czy automatyczne powiadomienia SMS w mBanku na które mnie tak usilnie
    > namawiają codziennie przynajmniej jednym mailem są płatne czy bezpłatne?

    platne, wystarczy ze sprawdzisz sobie cennik oplat za powiadomienia,
    zakladam ze potrafisz go znalesc :)

    > gdzie to znależć? czy ktoś korzysta? jak to działa i kiedy przychodza te smsy?
    > po każdej zmianie salda czy przy wpływach też?

    Bedzeisz doatawc tak czesto jak sobie to ustawic, i za takie operacje jakie
    sobie ustawisz... od ciebie zalezy co jak i kiedy

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 3. Data: 2008-10-15 09:31:56
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Czy automatyczne powiadomienia SMS w mBanku na które mnie tak usilnie
    > namawiają codziennie przynajmniej jednym mailem są płatne czy bezpłatne?
    > gdzie to znależć?
    Podobno ten bank ma swoje strony w internecie.
    http://www.mbank.pl/przewodnik/bezpieczenstwo/#tabs=
    4
    Podobno, więc poczytaj jeśli masz dostęp do internetu.

  • 4. Data: 2008-10-15 09:35:52
    Od: "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl>

    K.K. <z...@h...oraz.pl> napisał(a):

    > Podobno ten bank ma swoje strony w internecie.
    > http://www.mbank.pl/przewodnik/bezpieczenstwo/#tabs=
    4
    > Podobno, więc poczytaj jeśli masz dostęp do internetu.

    juz znalazłem wcześniej
    ale niestety płatne - niech spadają

  • 5. Data: 2008-10-15 09:40:04
    Od: k...@o...pl

    On 15 Paź, 11:35, "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl> wrote:

    > juz znalazłem wcześniej
    > ale niestety płatne - niech spadają

    Jak by były bezpłatne to by za pewne pochwalili się w tych codziennych
    meilach reklamowych:)

  • 6. Data: 2008-10-15 09:46:39
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    4
    > juz znalazłem wcześniej
    > ale niestety płatne - niech spadają
    Po przeczytaniu nie mogę potwierdzić, bo choć są też płatne, to jednak są
    też darmowe. Jest tam lista co jest płatne, a co jest darmowe.

  • 7. Data: 2008-10-15 18:03:32
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 15 Oct 2008 09:35:52 +0000 (UTC), Józef Gołaś napisał(a):

    > juz znalazłem wcześniej
    > ale niestety płatne - niech spadają

    Błąd!
    Niektóre (te związane z bezpieczeństwem) są darmowe, a sam sobie
    ustawiasz, które chcesz otrzymywać.
    Ja tam sobie bardzo chwalę, gdy dostaję SMS-a, że mi jakaś grubsza
    kwotka wpadła na konto :)
    A za te wszystkie SMS-y płacę poniżej 1 zł miesięcznie.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2008-10-15 19:37:21
    Od: Solos <U...@p...pl>

    Chris wrote:
> [...]
    > kwotka wpadła na konto :)
    > A za te wszystkie SMS-y płacę poniżej 1 zł miesięcznie.

    Mogliby takie powiadomienia wreszcie wprowadzic w Multibanku.

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Bartos

  • 9. Data: 2008-10-20 11:44:47
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    W eurobanku (tym czerwonym francowatym) chyba też nie ma powiadomień sms?
    JaC

    -----