eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiautomatyczne pozyskiwanie informacji dla finansisty, inwestora bankowego - informatyka - jakie informacje? › automatyczne pozyskiwanie informacji dla finansisty, inwestora bankowego - informatyka - jakie informacje?
    From: Przemysław Dzikowski <d...@a...wmid.amu.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: automatyczne pozyskiwanie informacji dla finansisty, inwestora bankowego -
    informatyka - jakie informacje?
    Date: Thu, 8 Apr 2004 21:51:03 +0200

    Witam Szanownych Grupowiczow,
    Mail nie do konca powiazany z tematyka grupy, ale mysle ze powiazany..

    Mam nastepujacy problem. Jestem z zawodu informatykiem, pisze
    aktualnie prace magisterska z dziedziny zwiazanej z automatycznym
    pozyskiwaniem informacji z internetu.
    Chcialbym napisac program, ktory pozyskiwalby automatycznie
    informacje potrzebne inwestorowi gieldowemu, finansicie itp.

    Problem lezy w tym ze mam male pojecie (troche zabawy na onet.pl) o
    grze na gieldzie i wlasciwie to jakie informacje mozna by automatycznie
    pozyskiwac:)

    Stad prosba do Was - Szanowni Grupowicze...
    Jezeli moglibyscie sobie wyobrazic ze macie
    u siebie w firmie darmowego informatyka, codziennie mnostwo
    informacji z serwisow lub innych zrodel do
    przeanalizowania, ktore prowadza do podjecia decyzji, utworzenia
    raportu itp itd, czy sa i jakie bylyby to informacje?

    Za wszelkie pomysly, sugestie oraz feedback z gory dziekuje.

    Prosze o odpowiedz rowniez na priva:
    h...@m...lycos.co.uk

    Z powazaniem
    Przemek