-
1. Data: 2013-08-09 09:35:37
Temat: awaria systemu przelewy24 od wczoraj tj 08.08.2013
Od: "az.anonim" <a...@o...pl>
Wygląda na to, że przelewy24 znowu leżą... Na ich stronie oczywiście cisza.
Rzadko z tego pośrednika korzystam ale wydaje się że to większa amatorka niż czasami
działający blue-cash.
Tzn nawet jak już przelewy24 działały to ponad połowa moich transakcji kończyła się
niepowodzeniem i często zawieszeniem całej transakcji na długi czas.
Prawdopodobnie integracja tego czegoś ze sklepami jest lekko upośledzona i często
ewentualne błędy nie są rozpoznawane przez sklepy przez co trzeba >mailowo< zgłaszać
problemy do przelewy24 z prośbą o odblokowanie!
Z PayU korzystam zdecydowanie częściej i jakoś dziwnie się składa że takich problemów
nigdy nie miałem.
A dzięki awarii systemu przelewy24 od wczoraj nie mogę zapłacić w 3 sklepach w
których zrobiłem zakupy...
-
2. Data: 2013-08-09 16:59:09
Temat: Re: awaria systemu przelewy24 od wczoraj tj 08.08.2013
Od: "Pawel U." <p...@n...pl>
Użytkownik "az.anonim" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:6e226907-a7b3-49f4-88ff-7f9469e7e5af@go
oglegroups.com...
Wygląda na to, że przelewy24 znowu leżą... Na ich stronie oczywiście cisza.
Rzadko z tego pośrednika korzystam ale wydaje się że to większa amatorka niż
czasami działający blue-cash.
Tzn nawet jak już przelewy24 działały to ponad połowa moich transakcji
kończyła się niepowodzeniem i często zawieszeniem całej transakcji na długi
czas.
Prawdopodobnie integracja tego czegoś ze sklepami jest lekko upośledzona i
często ewentualne błędy nie są rozpoznawane przez sklepy przez co trzeba
>mailowo< zgłaszać problemy do przelewy24 z prośbą o odblokowanie!
Z PayU korzystam zdecydowanie częściej i jakoś dziwnie się składa że takich
problemów nigdy nie miałem.
A dzięki awarii systemu przelewy24 od wczoraj nie mogę zapłacić w 3 sklepach
w których zrobiłem zakupy...
****************
Te Przelewy24 (Dialcom) leżały ale tylko na niekorzyść klienta - z zabraniem
kasy z konta nie mieli żadnego problemu i zrobili to natychmiast. A na
doładowanie z T-Mobile czekałem ponad 20 godzin. Już miałem napisaną
reklamację nawet.
Będę unikał ich w przyszłości. Szybciej i pewniej bez pośredników.
Paweł