  • 1. Data: 2006-10-04 09:04:05
    Temat: bank BPH
    Od: "Agnieszka Buczus" <r...@g...pl>

    Chcialam spytac jakie macie doswiadczenia z tym bankiem? Glownie chodzi mi o
    przyznawanie kredytow mieszkaniowych. Czy sa elastyczni, mozna negocjowac,
    czy wymagaja tony dokumentow, ile dni trwa operacja przyznania kredytu.
    Pozdrawiam i dzieki za info
    Aga

  • 2. Data: 2006-10-04 10:11:03
    Temat: Re: bank BPH
    Od: "Bartek" <b...@t...wytnij.tenbit.pl>

> [...]
    > czy wymagaja tony dokumentow, ile dni trwa operacja przyznania kredytu.

    Bardzo Pazerna Hiena ma niskie marze odsetkowe, natomiast przycina na
    prowizjach i kosztach około kredytu.
    Wciskają ten swój sezam z kk przy kredycie oraz ubezp.na zycie w Hestii za
    0.8% rocznie, co jest stawką wysoce zawyzoną w stosunku do rynku za taki
    zakres ubezpieczenia. Niedawno bylo za 1.2% ubezpieczenie brrr.

  • 3. Data: 2006-10-04 13:02:05
    Od: "Piotr" <piotr@centrum_.cz>

    > Chcialam spytac jakie macie doswiadczenia z tym bankiem? Glownie chodzi mi
    > przyznawanie kredytow mieszkaniowych. Czy sa elastyczni, mozna negocjowac,

    ciezkie doswiadczenia niestety... co do negocjacji - to strasznie cieko
    cokolwiek wytargowac nawet przy duzymkredycie

    > czy wymagaja tony dokumentow, ile dni trwa operacja przyznania kredytu.

    dokumenty - wszystkie, z pieczatkami,podpisami,prawie swiadectwa moralnosci
    od proboszcza by chcieli... - oczywiscie wszyscy rozkladaja rece - bo tak
    wymaga analityk i tyle - nic sie nie da wyjasnic, itp - ma byc taki a taki
    dokument i tyle. oczywiscie jesli sie zarabia na umowe o prace, ktora trwa X
    lat kilka srednich krajowych - nie ma takich problemow. a juz w
    przypadkuprowadzenia dg - tragedia. cala operacja - ok 1 - 2 m-ce od
    zlozenia dokumentow do podpisania umowy... a najlepiej - gdy np. developer
    przesunie termin oddania (uruchomienie ostatniej transzy) - cala procedura z
    zaswiadczeniami, papierkami od poczatku tak jak by byl to nowy kredyt...

    gdy ma sie wybor - raczej odradzam - pomijajac watki na tej liscie o
    problemach z renegocjacja oprocentowania w przyszlosci, itp.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 4. Data: 2006-10-05 06:44:49
    Od: "Agnieszka Buczus" <r...@g...pl>

    No ale zawsze mozna przeniesc kredyt do innego banku, nieprawdaz? Bylam w PKO
    BP i zazadali chorych kwot za ubezpieczenie wkladu, prowizji, weksli,
    oszacowania wartosci lokalu --> wyszlo ponad 1200 zl. BPH daje mi kredyt za
    ok 500. Dodam ze niewielki bo jedynie 32 tys. Tyle mi brakuje. No i
    rzeczywiste oprocentowanie kredytu wychodzi o wiele wieksze niz w BPH. Tak
    samo raty sa wieksze. Sama juz nie wiem co robic. Rok sie prawie konczy chate
    mam upatrzona a dalej sie waham i nie wiem co zrobic. Doradzcie cosik !
    Pzdr i dzieki
    Aga

  • 5. Data: 2006-10-05 17:21:11
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    do innego banku, nieprawdaz? Bylam w PKO
    > BP i zazadali chorych kwot za ubezpieczenie wkladu, prowizji, weksli,

    Skoro jestes zadowolona z oferty w BPH co co się zastanawiasz?
    Przy czym byś otrzymała najniższe oprocentowanie i prowizję musisz mieć (lub
    założyć) konto i miec (lub otrzymać) kartę kredytową.

    Darek

  • 6. Data: 2006-10-05 18:36:42
    Od: "denon2000" <d...@o...pl>

    Zobacz jeszcze ofertę Nordei i KredytBanku. Co do obsługi, w Nordei
    OK, w KB jeszcze nie wiem. Jeden i drugi bank ma w cenie ubezpieczenie
    na życie NNW, dzięki czemu oszczędza się parę złotych.