  • 1. Data: 2006-02-26 14:59:58
    Temat: bank dla narciarza?
    Od: "LongeR" <L...@f...net>

    Witam po przerwie,
    Z bratem byłam na nartach ale juz wrocilam i służe radą jeśli ktoś
    potrzebuje

    j-kl-ina

  • 2. Data: 2006-02-26 16:26:58
    Temat: Re: bank dla narciarza?
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > Witam po przerwie,
    > Z bratem byłam na nartach ale juz wrocilam i służe radą jeśli ktoś
    > potrzebuje

    Na nartach nie jezdze, wiec takich informacji nie potrzebuje. Ale chetnie
    sie dowiem czegos na temat banku dla brydzystow, milosnikow krewetek w sosie
    pikantnym oraz osob lubiacych heavy metal.

  • 3. Data: 2006-02-26 17:11:24
    Od: "LongeR" <L...@f...net>

    >Witam po przerwie,
    >Z bratem byłam na nartach ale juz wrocilam i służe radą jeśli ktoś
    >potrzebuje

    I jeszcze przeczytałam, że Tomasz Nowicki w poszukiwaniu poparcia dla
    koalicji stalibinizacyjnej pociesza inteligentnych inaczej, widząc w nich
    powazną siłe wspierającą.
    Więc ja się zgłąszam do pocieszenia.
    pragnę dodać, że też jestem glupim i niewysokim trollem i tez mam klapoty z
    czytańem. Wiec się nadaję.
    pozd. j.kolina

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2006-03-01 22:17:40
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik *LongeR* pisze:

    > Witam po przerwie,
    > Z bratem byłam na nartach ale juz wrocilam i służe radą jeśli ktoś
    > potrzebuje
    Fortis - wypłaty w bankomatach na słowacji są bez prowizji.

    --
    mj