  • 1. Data: 2010-09-27 11:46:06
    Temat: bank z obsluga przez internet
    Od: Michał <b...@b...pl>

    Pytanie pewnie padalo juz wielokrotnie ale ja zadam je w troche innej
    postaci.

    Mam dosyc BPH z przyczyn vide post wyzej.

    Jaki bank polecacie, ktory zalatwi przez internet to co mialem do tej
    pory w BPH.
    1/calkowita obsluga rachunku przez net - przelewy, zlecenia stale,
    2/ obsluga kart kredytowych przez net - historia, splacanie z rachunku
    glownego
    3/ konta oszczednosciowe (jednodniowe naliczanie odsetek) z obsluga
    przez net z operacjami przekazaywania do i z rachunku glownego
    4/ moze byc tez opcja konta walutowego ale tu sie nie upieram

    Moze byc platny ale ma dzialac! a nie jak to dziadostwo w BPH jakie
    powstalo po fuzji z GE. Aha i wszystko ma byc w jednym miejscu a nie dla
    roznych logowan :-)

    pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2010-09-27 17:39:32
    Temat: Re: bank z obsluga przez internet
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 27 Wrz, 13:46, Michał <b...@b...pl> wrote:

    > Moze byc platny ale ma dzialac! a nie jak to dziadostwo w BPH jakie
    > powstalo po fuzji z GE. Aha i wszystko ma byc w jednym miejscu a nie dla
    > roznych logowan :-)

    Multibank?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 3. Data: 2010-09-27 18:51:33
    Od: Gosc <...@...a>

    Michał pisze:
> [...]
    >
    > Moze byc platny ale ma dzialac! a nie jak to dziadostwo w BPH jakie
    > powstalo po fuzji z GE. Aha i wszystko ma byc w jednym miejscu a nie dla

    A to nie jest tak, że strona www tylko banku padła?
    Z tego co czytałem w prasie, to sama bankowość działała.
    A o stronie nie wiedzieli, bo stronkę pewnie obsługuje i utrzymuje firma
    zewnętrzna.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-09-28 13:17:19
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 27 Sep 2010 13:46:06 +0200, Michał napisał(a):

    > Moze byc platny ale ma dzialac! a nie jak to dziadostwo w BPH jakie
    > powstalo po fuzji z GE. Aha i wszystko ma byc w jednym miejscu a nie dla
    > roznych logowan :-)

    m/Multi, pewnie nawet BZWBK (ale jak u nich z obslugą KK przez net to nie
    wiem).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2010-09-29 14:10:58
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    >  m/Multi, pewnie nawet BZWBK (ale jak u nich z obslugą KK przez net to nie wiem).

    Obsługa kart kredytowych jest możliwa w serwisie transakcyjnym
    BZWBK24. Klienci mogą sprawdzić historię transakcji, blokady, listę
    operacji, spłacić kwotę minimalną lub całkowitą z rachunku osobistego
    itd.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 6. Data: 2010-09-30 07:54:29
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    > Co do blokad to jest to niestety wyłącznie suma blokad bez rozbicia na
    > poszczególne pozycje. Żeby jasność była ;)

    Prawdą jest że w BZWBK24 widoczna jest suma blokad dla karty
    kredytowej, ale dostępne są tam także blokady poszczególnych
    transakcji.