  • Data: 2010-01-23 18:28:24
    Temat: banknot z przedarciem - czy jest ważny?
    Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czy mając banknot z przedarciem (częściowym, nie całkowitym na kawałki)
    posiadam środek płatniczy?
    Orientuję się, że bank wymieni, chodzi jednak o zagadnienie ważności takiego
    banknotu w chwili kiedy mam płacić a np kasjer (sklep) odmawia przyjęcia.

    Spodziewam się, że sklep w ogóle nie musi mi sprzedać towaru który chcę
    kupić, nawet jeśli banknot jest cały :] (- w takim przypadku rozwinięcie
    odpowiedzi na pyt. powyżej nie będzie potrzebne) - Ktoś potwierdzi?