  • 1. Data: 2007-02-19 15:42:02
    Temat: banknoty Euro - numeracja
    Od: "ZZ" <s...@i...ie>

    czy ktos wie jaka zasada regulowana jest numeracja banknotow Euro?
    jako ze wlasnie wszedlem w posiadanie swiezutkiego pliku, "prosto
    z fabryki" niemalze, wyuskalem pewna zasade - numery sa 11 cyfrowe
    kazdy jest (wielokrotnoscia liczby 9) + 3. nie ma numerow konczacych
    sie na zero (podzielnych przez 10)... banknoty 10Eurowe, kilkadziesiat
    sztuk...

    Zz

  • 2. Data: 2007-02-23 08:43:34
    Temat: Re: banknoty Euro - numeracja
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 19 Feb 2007 15:42:02 +0000, ZZ napisał(a):

    > czy ktos wie jaka zasada regulowana jest numeracja banknotow Euro?

    Chcesz uruchomić własną produkcję?

  • 3. Data: 2007-02-23 09:56:05
    Od: "ZZ" <s...@i...ie>

    "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote in message

    > Chcesz uruchomić własną produkcję?

    tak mnie to tylko zainteresowalo, wiem ze zabawa z pieniedzmi
    to glupia zabawa, ale zaintygowalo mnie to bo zawsze myslalem
    ze banknoty numeruje sie "jak leci".. w sumie ostatnio przepuscilem
    troche banknotow przez rece - niestety nie pomyslalem zeby
    sprawdzic jak jest w przypadku innych nominalow

    dziwne jest tez to ze nie umiem znalesc niczego na ten temat w internecie
    a ludzie pisza sporo o rzeczach duzo mniej interesujacych

    Zz