  • 21. Data: 2005-06-30 22:38:16
    Temat: Re: bezpieczenstwo ING ONLINE
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-06-30 mysterious napisał(a);

    > programy te wykonuja rowniez printscreeny

    No to skoro wykonuja "printscreeny", zwane dalej zrzutami ekranu, to
    rownie dobrze moga je wykonywac podczas klikania w wirtualna
    klawiature?

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com

  • 22. Data: 2005-07-01 07:08:31
    Od: "Stefan" <s...@x...xx>

    Po prostu szkoda czasu na głąbów ktorzy zwracaja uwage na to czy sie pisze
    reply pod czy przed
    mailem na ktorego sie odpowiada.

    Ja przynajmniej bylem kulturalny i na nikogo nie najezdzalem.

    Stefan

  • 23. Data: 2005-07-01 07:50:38
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Proponuje wprowadzic dodatkowe zabezpieczenie logowania uzytkownika do
    > Ing Online przed keyloggerami. Przydatne moze byc wprowadzenie
    > formularza, w ktorym dana osoba bedzie mogla wpisywac haslo klikajac na
    > wirtualna klawiature ... Co o tym sadzicie???

    Po co tworzyć rozwiązanie (niedoskonałe, jak piszesz niżej)
    które większość użytkowników ma na własnym komputerze?
    Klawiatura ekranowa jest składnikiem XP.

  • 24. Data: 2005-07-01 07:58:29
    Od: Rafał Krupiński <r...@n...com>

    S.T. wrote:

    > Po co tworzyć rozwiązanie (niedoskonałe, jak piszesz niżej)
    > które większość użytkowników ma na własnym komputerze?
    > Klawiatura ekranowa jest składnikiem XP.

    buahahaha, tylko że ta windziana klawiatura z punktu widzenia wszelkiego
    trojanów zachowuje sie tak samo jak rzeczywista - generuje te same
    zdarzenia - i jest tak samo przychwytywalna
    Wirtualna klawiatura to jest kod w javascript który poprostu dodaje
    literki do pola tekstowego - system generuje tylko zdarzenia dla
    kliknięć myszą

  • 25. Data: 2005-07-01 11:26:29
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 30 Jun 2005 15:08:22 +0200, Stefan napisał(a):
    > Ale tokenem sie nie podpisuje przelewow chociazby i kazdy atak Man In The
    > Middle jest mozliwy.

    Gdyby się użyło metody o której piszę już od dłuższego czasu - nie byłby
    możliwy :)

    W skrócie: zamiast jakiejś tam sygnatury transakcji, powinniśmy wklepywać do
    tokena kluczowe 8 cyfr konta. Które są kluczowe? Te które są najbardziej
    unikalne dla kont w danym banku. Proste i zabójczo skuteczne.

    P.S. Jak odpisujesz na czyjś list, to swoją wypowiedź umieszczaj ZA cytowaną
    treścią, a nie PRZED nią, jak to robisz teraz.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 26. Data: 2005-07-01 18:54:37
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 Jul 2005 09:08:31 +0200, "Stefan" <s...@x...xx> wklepał(-a):

    >Po prostu szkoda czasu na głąbów ktorzy zwracaja uwage na to czy sie pisze
    >reply pod czy przed
    >mailem na ktorego sie odpowiada.

    Jak gdzieś wchodzisz, to stosuj się do zasad, które tam obowiązują.
    Poczytaj sobie http://evil.pl/pip/

    >Ja przynajmniej bylem kulturalny i na nikogo nie najezdzalem.

    No, zwłaszcza powyżej.