  • 11. Data: 2004-07-12 05:09:14
    Temat: Re: bezprowizyjne bankomaty mBanku
    Od: "nice guy" <b...@o...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Dobrze - a powiedz jeszcze - jaka karta wyplacales?
    > Co masz na karcie - delfinki, czy zlota rybke?

    przypuszczam, ze kredytowa elektronka ze zdjeciem ...

  • 12. Data: 2004-07-12 05:45:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "nice guy" <b...@o...pl> wrote in message

    > przypuszczam, ze kredytowa elektronka ze zdjeciem ...

    Polecam http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/szcze
    goly.html

    Opłata za transakcje w bankomatach lub oddziałach banków na terenie Polski
    3% min 5 zł (maks. 50% przyznanego limitu)

    Maciej

  • 13. Data: 2004-07-12 06:23:26
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    nice guy <b...@o...pl> wrote:
    > przypuszczam, ze kredytowa elektronka ze zdjeciem ...

    1) Wyplaty gotowki karta kredytowa sa (prawie) we wszystkich bankach
    zwiazane z oplata
    2) Tylko ktos majacy noz* na gardle wyplaca gotowke karte kredytowa

    Jednym slowem w tym przypadku wszystko bylo ok.
    P.S. NIGDY jesli nie musisz nie wyplacaj kasy KK. A jesli juz to szybko
    splacaj calosc...

    *zeby nie napisac inaczej ;)

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 14. Data: 2004-07-12 21:06:13
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 12 Jul 2004 08:23:26 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    >
    >Jednym slowem w tym przypadku wszystko bylo ok.
    >P.S. NIGDY jesli nie musisz nie wyplacaj kasy KK. A jesli juz to szybko

    wypraszam sobie ta gwiazdke. ja raz wzialem gotowke z karty
    kredytowej, bo sie... pomylilem :-)))
    mialem karte z rajfiego oraz zwykla debetowa do konta, tyle ze
    wypukla. no i obrazki mi sie pomylily :-) a piny oczywiscie ustalilem
    takie same. jak sie zorientowalem (po wydruku salda) to w poniedzialek
    (wyplata byla w piatek) splacilem calosc zadluzenia. ku mojemu
    zdziwieniu... nie bylo zadnych odsetek (rajfi nie ma oplaty za wyplate
    gotowki z wlasnych bankomatow). juz myslalem, ze to jakas dziura, ze
    jak sie splaci przed generacja wyciagu to nie ma odsetek, wiec w
    nastepnym okresie potestowalem, oczywiscie na malych kwotach. niestety
    tym razem juz odsetki byly :)

    G.

  • 15. Data: 2004-07-13 16:07:05
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:
    > wypraszam sobie ta gwiazdke. ja raz wzialem gotowke z karty
    > kredytowej, bo sie... pomylilem :-)))

    A jak pomylka to sie nie liczy. Ja kiedys wybralem... dwa razy pod rzad w
    odstepie godziny - ale to przez dentyste ;)
    To przez taki sam PIN jak na innych kartach ;)

> [...]
    > jak sie splaci przed generacja wyciagu to nie ma odsetek, wiec w
    > nastepnym okresie potestowalem, oczywiscie na malych kwotach. niestety

    Mialem to samo - jakie 87 groszy odsetek mi naliczylo :P

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/