  • Data: 2004-07-17 20:22:19
    Temat: bidpay - inny uzytkownik ebaya, inny wlasciciel karty?
    Od: malwinka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc, moze ktos kto korzysta z bidpaya bedzie umial mi pomoc.
    Chcielismy z mezem cos kupic na amerykanskim ebayu i zaplacic po raz
    pierwszy przez bidpay, z tym ze zarejestrowanym uzytkownikiem ebaya jest
    moj maz, a karty chcielismy uzyc mojej. Myslicie, ze uda sie tak
    zaplacic, czy inne imie na karcie bedzie dla systemu bidpaya problemem?