  • 1. Data: 2009-12-08 13:01:35
    Temat: blad w Getinbanku
    Od: WW <w...@g...com>

    Po tych wszystkich weekendowych operacjach cos sie popsulo w Getinie,
    wszystkie transakcje wykonane w listopadzie karta debetowa,
    definiowane sa przez system blednie jako "niewykonana karta". System
    automatycznie nalicza prowizje 5 zl za karte, uznajac ze wymaganych,
    potrzebnych do zwolnienia z oplaty, transakcji nie bylo,)

    WW.

  • 2. Data: 2009-12-08 16:06:11
    Temat: Re: blad w Getinbanku
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "WW" news:e28d6966-4723-4f9d-9c07-fb12253672ff@m3g2000yqf
    .googlegroups.com

> [...]
    > automatycznie nalicza prowizje 5 zl za karte, uznajac ze wymaganych,
    > potrzebnych do zwolnienia z oplaty, transakcji nie bylo,)

    https://www.gb24.pl/artykuly/942,843,czasowa-niedost
    epnosc-gb24

  • 3. Data: 2009-12-08 16:41:12
    Od: WW <w...@g...com>

    On 8 Gru, 17:06, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
    > "WW"news:e28d6966-4723-4f9d-9c07-fb12253672ff@m3g200
    0yqf.googlegroups.com

    > https://www.gb24.pl/artykuly/942,843,czasowa-niedost
    epnosc-gb24

    ale co ma karta z hasłami do złego zliczania operacji na
    debetowce :) ?
    chyba, ze jestes optymista, ze po pracach "administracyjnych" naprawia
    bład raportowania transakcji :P

  • 4. Data: 2009-12-08 16:48:35
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "WW" news:d81add02-152a-47b4-bb5b-5077edca6076@v25g2000yq
    k.googlegroups.com

    > ale co ma karta z hasłami do złego zliczania operacji na
    > debetowce :) ?

    A no to, że jak w getinie się system pierdasi bo coś w nim dłubią to się
    sypie wszystko :]

    > chyba, ze jestes optymista, ze po pracach "administracyjnych" naprawia
    > bład raportowania transakcji :P

    Liczę na to, ale nie jestem tego pewien na 100%. Już nie raz przerabiałem,
    że po zakończeniu ich modernizacja system nadal nie działał tak jak
    powinien.