-
41. Data: 2002-12-06 15:27:59
Temat: Re: błąd w syst emie Multibanku - pilnujcie wyc iągów!
Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>
> > - wskazanie problemu? chyba za mało
>
> Za mało zrobiłem? Bo nie rozumiem?
Chodzi o to, że za mało jak na Ciebie. Na pewno chciałeś czegoś więcej niż
wskazanie problemu - co też się udowodniło :-)
K. Kowalski
-
42. Data: 2002-12-06 18:28:04
Temat: Re: błąd w systemie Multibanku - pilnujcie wyciągów!
Od: "Piotrek" <p...@n...interia.pl>
Hellou!
Nie sądziłem, że mój niewinny post wywoła takie emocje :-)
Pozdrawiam zatem wszystkich tajnych rzeczników Multibanku, broniących wad
systemu napisanego jak widać na kolanie i bez kontroli jakości. ("Posypanie
sie" stron Multibanku zdarzyło mi się juz kilka razy, komunikaty zawsze były
hard-core, ale Multibank nie chciał przyjąć raportu błedów, bo uważali, ze
dowolny załącznik - a był to zwykły zrzut ekranu - to wirus, co świadczy
najlepiej o ich nikłym poziomie technicznym.
Pozdrawiam wszystkich, którzy mieli podobne do moich problemy: stwórzmy
stowarzyszenie ofiar błędów multibanku (SOBM), być może Krzysztof Kowalski
jako nadworny terapeuta nie sprawi, że problem zniknie, ale zaczniemy w
końcu być dumni, że błąd nas spotkał!
Pozdrowienia i miłego week-endu bez Multibanku, który jak zwykle będzie się
z konserwował :-)
Piotr
-
43. Data: 2002-12-07 08:31:51
Temat: Re: błąd w systemie Multibanku - pilnujcie wyciągów!
Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>
> Pozdrawiam zatem wszystkich tajnych rzeczników Multibanku, broniących wad
> systemu napisanego jak widać na kolanie i bez kontroli jakości.
("Posypanie
> sie" stron Multibanku zdarzyło mi się juz kilka razy, komunikaty zawsze
były
> hard-core, ale Multibank nie chciał przyjąć raportu błedów, bo uważali, ze
> dowolny załącznik - a był to zwykły zrzut ekranu - to wirus, co świadczy
> najlepiej o ich nikłym poziomie technicznym.
Twoje przeżycia są niemal traumatyczne ;-) Bardzo mi się podoba wywód o tym
jak to w bankach problemy nie są znane pracownikom i nie pracuje się nad ich
usunięciem - może jakąś poważną pracę doktorską o tym napiszesz? ;-)
>
> Pozdrawiam wszystkich, którzy mieli podobne do moich problemy: stwórzmy
> stowarzyszenie ofiar błędów multibanku (SOBM), być może Krzysztof Kowalski
> jako nadworny terapeuta nie sprawi, że problem zniknie, ale zaczniemy w
> końcu być dumni, że błąd nas spotkał!
SOBM koniecznie! Na barykady! Precz z preczem!...
>
> Pozdrowienia i miłego week-endu bez Multibanku, który jak zwykle będzie
się
> z konserwował :-)
Wiesz, naprawdę nie musisz od niedzieli korzystać z nowych funkcjonalności,
cieszyć się poprawionymi błędami itd - nikt Cię nie zmusza. W takim układzie
kilkugodzinna przerwa rzeczywiście może być dotkliwym ciosem.
K. Kowalski