eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibłąd w systemie Multibanku - pilnujcie wyciągów!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 43

  • 41. Data: 2002-12-06 15:27:59
    Temat: Re: błąd w syst emie Multibanku - pilnujcie wyc iągów!
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > > - wskazanie problemu? chyba za mało
    >
    > Za mało zrobiłem? Bo nie rozumiem?

    Chodzi o to, że za mało jak na Ciebie. Na pewno chciałeś czegoś więcej niż
    wskazanie problemu - co też się udowodniło :-)

    K. Kowalski



  • 42. Data: 2002-12-06 18:28:04
    Temat: Re: błąd w systemie Multibanku - pilnujcie wyciągów!
    Od: "Piotrek" <p...@n...interia.pl>

    Hellou!

    Nie sądziłem, że mój niewinny post wywoła takie emocje :-)

    Pozdrawiam zatem wszystkich tajnych rzeczników Multibanku, broniących wad
    systemu napisanego jak widać na kolanie i bez kontroli jakości. ("Posypanie
    sie" stron Multibanku zdarzyło mi się juz kilka razy, komunikaty zawsze były
    hard-core, ale Multibank nie chciał przyjąć raportu błedów, bo uważali, ze
    dowolny załącznik - a był to zwykły zrzut ekranu - to wirus, co świadczy
    najlepiej o ich nikłym poziomie technicznym.

    Pozdrawiam wszystkich, którzy mieli podobne do moich problemy: stwórzmy
    stowarzyszenie ofiar błędów multibanku (SOBM), być może Krzysztof Kowalski
    jako nadworny terapeuta nie sprawi, że problem zniknie, ale zaczniemy w
    końcu być dumni, że błąd nas spotkał!

    Pozdrowienia i miłego week-endu bez Multibanku, który jak zwykle będzie się
    z konserwował :-)

    Piotr




  • 43. Data: 2002-12-07 08:31:51
    Temat: Re: błąd w systemie Multibanku - pilnujcie wyciągów!
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Pozdrawiam zatem wszystkich tajnych rzeczników Multibanku, broniących wad
    > systemu napisanego jak widać na kolanie i bez kontroli jakości.
    ("Posypanie
    > sie" stron Multibanku zdarzyło mi się juz kilka razy, komunikaty zawsze
    były
    > hard-core, ale Multibank nie chciał przyjąć raportu błedów, bo uważali, ze
    > dowolny załącznik - a był to zwykły zrzut ekranu - to wirus, co świadczy
    > najlepiej o ich nikłym poziomie technicznym.

    Twoje przeżycia są niemal traumatyczne ;-) Bardzo mi się podoba wywód o tym
    jak to w bankach problemy nie są znane pracownikom i nie pracuje się nad ich
    usunięciem - może jakąś poważną pracę doktorską o tym napiszesz? ;-)

    >
    > Pozdrawiam wszystkich, którzy mieli podobne do moich problemy: stwórzmy
    > stowarzyszenie ofiar błędów multibanku (SOBM), być może Krzysztof Kowalski
    > jako nadworny terapeuta nie sprawi, że problem zniknie, ale zaczniemy w
    > końcu być dumni, że błąd nas spotkał!

    SOBM koniecznie! Na barykady! Precz z preczem!...

    >
    > Pozdrowienia i miłego week-endu bez Multibanku, który jak zwykle będzie
    się
    > z konserwował :-)

    Wiesz, naprawdę nie musisz od niedzieli korzystać z nowych funkcjonalności,
    cieszyć się poprawionymi błędami itd - nikt Cię nie zmusza. W takim układzie
    kilkugodzinna przerwa rzeczywiście może być dotkliwym ciosem.

    K. Kowalski


strony : 1 ... 4 . [ 5 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1