  • 11. Data: 2015-12-18 08:58:48
    Temat: Re: blokada egzekucyjna na PKO Juniorze
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 18 grudnia 2015 02:06:49 UTC+1 użytkownik witek napisał:

    > niestety odpowiedzi w "Banku" są najmniej wiarygodnym źrodłem.
    >
    > Trudno się dziwić, żeby student dorabiający wieczorami na umowie
    > zleceniu w call center starał się udzielić jakiejkolwiek sensownej
    > odpowiedzi.
    Myślę ze zapytanie "pisemne" i pisemna odpowiedz byłaby już sensowna

  • 12. Data: 2015-12-18 11:20:26
    Od: n...@p...pl

    > no ja bym sie w Banku zapytal ;) albo prawnika.

    w tym banku to ja absolutnie nikomu nie wierzę, z wyjątkiem
    jednego jedynego członka rady nadzorczej tego banku który
    czasami pisuje na pl.biznes.banki - jemu jednemu uwierzę ;)

  • 13. Data: 2015-12-18 11:31:54
    Od: n...@p...pl

    > Nawet więcej, nie tylko zablokują ale i zabiorą. dziecku kasę.

    teoretyzujesz, czy piszesz jako "praktyk" znaczy dłużnik albo
    ewentualnie jako rodzina lub znajomy dłużnika, który żalił się
    Tobie, pokazując wyciągi bankowe i prosząc o ewentualną pomoc?!

  • 14. Data: 2015-12-18 13:01:46
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Skoro na biednego nie trafiło, to staję po stronie wierzyciela ;-))

    -----
    > tak, wiem jaka jest kwota wolna - interesują mnie egzekucje które przekraczają
    kwotę wolną

  • 15. Data: 2015-12-18 14:57:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 18 Dec 2015 02:31:54 -0800 (PST), n...@p...pl wrote:
    > teoretyzujesz, czy piszesz jako "praktyk" znaczy dłużnik albo
    > ewentualnie jako rodzina lub znajomy dłużnika, który żalił się
    > Tobie, pokazując wyciągi bankowe i prosząc o ewentualną pomoc?!

    praktyk mający wiele zajęć (w sensie ich rotacji) na kontach
    osobistych i wspólnych ale z doświadczeniem ograniczającym się tylko
    do mBanku i pko bp. W przypadku zajęć w mBanku jest to ruletka w
    zależności jaki pracownik zakłada zajęcia. Niektórzy zakładają
    blokady tylko na rachunkach przypisanych jedynie mi a inni na
    wszystkich gdzie jestem też wpółposiadaczem. Miałem nawet przypadek
    zajęcia rachunku w którm jestem tylko pełnomocnikiem rodzajowym a nie
    właścicielem. Musiała być reklamacja aby bezprawne zajęcie zdjęto.

    --
    Marek