  • 1. Data: 2010-05-09 23:09:34
    Temat: bonus
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    http://www.wolnapolska.pl/index.php/Aktualno%C5%9Bci
    /poprawiona-wersja-filmu-zrobionego-zaraz-po-katastr
    ofie.html
    pierwszy filmik (ustabilizowany obraz)
    http://www.youtube.com/watch?v=HqMkqyAFob0
    dobra nowa analiza

  • 2. Data: 2010-05-10 14:47:29
    Temat: Re: bonus
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "maniana" <g...@c...es> napisał w wiadomości
    > http://www.wolnapolska.pl/index.php/Aktualno%C5%9Bci
    /poprawiona-wersja-filmu-zrobionego-zaraz-po-katastr
> [...]

    No a Jaro mówi "przyjaciele Rosjanie".
    Potwierdza to moją tezę.

  • 3. Data: 2010-05-10 19:39:32
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > http://www.youtube.com/watch?v=HqMkqyAFob0
    > dobra nowa analiza

    Ludzie Putina spierdolili akcję i dali się nagrać podczas egzekucji.

    > No a Jaro mówi "przyjaciele Rosjanie".

    Skippy. Gdyby Polska była państwem poważnym, po takim czymś należałoby
    wypowiedziec Rosji wojnę.

    Niestety nasz kraj krajem niepoważnym w którym to realną władzę
    sprawują organy pozakonstytucyjne (WSI - razwiedka wojskowa z ZSRR -
    owskim rodowodem), które to wystawiły jak na tacy prezydenta własnego
    kraju do odstrzału Putinowi (publiczne kłamstwa "Solorzowskiego
    razwiedczyka" Wiktora Batera odnośnie pojawienia się na pogorzelisku
    tuż po katastrofie - w rzeczywistości nastąpiło 15 minut przerwy na
    zrobienie "porządku" przez ludzi Putina).

    Cóż może zrobić w tej sytuacji Jarosław Kaczyński ?. Niestety NIC.
    Skulić uszy i siedzieć cicho pomimo zamordowania jego brata i całego
    zaplecza politycznego.

    Jest to dramat mojego kraju, i kolejna bardzo ciężka lekcja mówiąca o
    tym, że po raz kolejny Polska nie może nawet liczyć na swój własny
    infiltrowany przez obce wywiady sejm:

    Fanklub Putina
    http://wirtualnapolonia.com/2010/05/08/fanklub-putin
    a/

    "[...] Sejm odrzucił projekt rezolucji Prawa i Sprawiedliwości o
    przejęcie przez stronę polską śledztwa w sprawie katastrofy
    prezydenckiego samolotu pod Smoleńskiem z 10 kwietnia br. [...]"

    ...a co dopiero na wsparcie innych nazwijmy to "przyjaciół-państw"
    Polski, których nie ma.
    Jest to arcytragiczna lekcja, i sam nie wiem co na ten temać myśleć,
    jak się zachować.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-05-10 19:48:32
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Endriu... gdybyś nawet chciał napisać
    "Kochaj bliżniego swego jak siebie samego"
    to i tak by Ci wyszło
    "Chuj ci w dupę onanisto"

    Po prostu należysz do chorej mniejszości.

    --
    marfi

  • 5. Data: 2010-05-10 20:23:54
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

> [...]

    Ludzie Putina spierdolili akcję i dali się nagrać podczas egzekucji.

    > Skippy. Gdyby Polska była państwem poważnym, po takim czymś należałoby

    Mamy więc dwie wizje rzeczywistości, i teraz każdy sobie wybiera bardziej
    prawdopodobną:

    ====

    1) Ruscy zabili prezydenta RP, a jego brat wiedzący o tym skulił uszy i mówi
    do nich "przyjaciele"

    ====

    2) Najpierw ostro uderzono propagandowo w nacjonalistyczny, Radio Maryjny i
    antyrosyjski elektorat przedstawiając wypadek jako zamach ruskich.

    Ponieważ nie każdy normalny człowiek uwierzył, ze tam wykręcono żarówki,
    wyłączono systemy nawigacyjne, podawano pilotowi złe namiary, spuszczono
    mgłę, wykorzystano bombę magnetyczną i cieplną, przyduszono Tutke Iłem
    zapakowany w GRU, KGB dobijało rannych biegając na oczach przypadkowych
    gapiów i milicjantów, podmieniono samolot i ten co spadł w Smoleńsku to nie
    ten którym leciał Kaczyński; a to wszystko zrobił Putin w spółce z Tuskiem -
    więc Jaro przemówił, jak przemówił. Do tej drugiej części elektoratutu,
    która teraz już się nie odkręci bo zagłosuje na Jara który nie powtórzył
    tego wszystkiego, ani nawet małej części. Tamci pierwsi też zagłosują na
    Jara, bo uznają mniej więcej jak mówisz Ty - że Jaro ściemnił bądź się
    wystraszył ruskich.

    Wic polega na tym, że żadna inna partia nie ma możliwości takiego manewru -
    jednocześnie zagospodarować zwolenników teorii o zamachu, jak i jej
    przeciwników.

    ====

    Ja obstawiam #2.

  • 6. Data: 2010-05-11 02:35:36
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

> [...]
    >
    > Wic polega na tym, że żadna inna partia nie ma możliwości takiego manewru
    > - jednocześnie zagospodarować zwolenników teorii o zamachu, jak i jej

    Wszystko przy założeniu, że ludzie stracili pamięć o tym co było przed 10
    kwietnia. Jeżeli przyjąć takie założenie to o rozbiorach też powinni
    zapomnieć i o mordzie w Katyniu.

  • 7. Data: 2010-05-11 03:52:29
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "maniana" <g...@c...es> napisał w wiadomości
    /poprawiona-wersja-filmu-zrobionego-zaraz-po-katastr
> [...]

    skippy manipulatpoorze i opluwaczu, Pan Jarosław Kaczyński (jak dla ciebie)
    podziękował zwyklym Rosjanom którzy mu osobiscie wspólczuli i wyrażali to z
    potrzeby serca, zachował się bardzo godnie i tak jak należało sie zachować,
    też bym tak zrobił.
    a to, że wykręcano żarówki i wkrecano po zamachu, bo przecież 3 dni
    wcześniej musiały działać, że rozmontowano dodatkowy system naprowadzania
    który działał trzy dni wczesniej, itd, to są udokumentowane fakty.

  • 8. Data: 2010-05-11 04:00:13
    Od: "maniana" <g...@c...es>

> [...]

    Jest to dramat mojego kraju, i kolejna bardzo ciężka lekcja mówiąca o
    tym, że po raz kolejny Polska nie może nawet liczyć na swój własny

    *
    bardzo dobry art, dziękuję Endriu
    niżej jeszcze jedna analiza, chyba ten sam autor:
    http://www.youtube.com/watch?v=3466dPCjAT0

  • 9. Data: 2010-05-11 04:44:17
    Od: "maniana" <g...@c...es>

  • 10. Data: 2010-05-11 04:44:26