  • 11. Data: 2002-08-27 12:17:06
    Temat: Re: brak prowizji za wypl.z bankomatow?
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Marvin napisał(a):

    > A BGK?
    4 pln za krajowe

    > Kiedys było za free...
    skonczyli promocje :(
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 12. Data: 2002-08-27 13:20:36
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    > ojej - jestem nieprecyzyjna. mi chodzi w polsce - w wwie konkretnie.
    > mysle nad zmiana rku, czesto wyplacam male kwoty z bankomatu, nie
    > lubie bulic prowizji.

    no to zdecydowanie ING rachunek Prestiż.
    20PLN / m-c i zadnych stresow :)

    radek

    ps. a bylem pewien ze o Cyprze :P

  • 13. Data: 2002-08-27 13:36:56
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > no to zdecydowanie ING rachunek Prestiż.
    > 20PLN / m-c i zadnych stresow :)

    eee - za drogo. 10 zl to nieprzekraczalna granica:)

    > ps. a bylem pewien ze o Cyprze :P

    sprawa cypru juz zamknieta. juz wszystko wiem:)

  • 14. Data: 2002-08-27 15:22:05
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ale za to jakie kursy !!!

    No nie takie znowu gorsze od BRE :)
    Czy nawet od BZWBK - mozna zreszta w tych trzech bankach sobie sprawdzic

  • 15. Data: 2002-08-27 15:58:45
    Od: "Rafał Kostrzewa" <r...@p...onet.pl>

    PEKAO SA - KARTA MAESTRO - DUZO BANKOMATÓW
    Użytkownik Rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:akfgk3$12v8$...@p...acn.pl...

  • 16. Data: 2002-08-28 22:28:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > PEKAO SA - KARTA MAESTRO - DUZO BANKOMATÓW

    WIECEJ MA PKO BP!!!

  • 17. Data: 2002-08-29 15:45:30
    Od: "Rafciu" <r...@p...onet.pl>

    ale pko bp ma bardzo mały limit dziennych wyplat!!!!!!!
    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:akjinh$qnc$...@n...onet.pl...

  • 18. Data: 2002-08-30 06:32:56
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafciu" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ale pko bp ma bardzo mały limit dziennych wyplat!!!!!!!

    ... który można zwiększyć do np. 900zł, czy więcej nie wiem :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik