  • Data: 2011-01-17 17:33:51
    Temat: bylem w multi...
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    O matko z corka! Chcialem tylko zapytac, czy jak wezme konto Aquarius,
    to przeniosa mi karte z mbanku? Spedzilem tam blisko 40 minut. Gosc mnie
    tak "zbajerowal" ze wyszedlem z niezlym balaganem w glowie ;) Troche sie
    boje tej ideologii "wspolnego planowania przyszlosci finansowej" i
    kilkugodzinnych spotkan pozniej. Ale zapewnil, ze bez problemu uda sie
    przeniesc karte z mbanku. Ciekawe czy mowil prawde. Jutro mamy sie
    spotkac ponownie i zalatwic formalnosci. Tylko teraz sie zastanawiam czy
    takie wiazanie z multi jest dobrym pomyslem i czy w ogole pozwola mi to
    wszystko zamknac jak mi sie po prostu znudzi. Bo Aquarius "to nie tylko
    konto na chwile, to cala strategia oszczedzania i wspolego
    inwestowania!". A ja chce tylko ladna karte, zeby robic sobie
    multitransfery :)