  • 41. Data: 2012-04-28 22:53:36
    Temat: Re: Pay24 - co to jest bankbrowser?
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n.pl> napisał w wiadomości
    news:4f9be218@news.home.net.pl...

    > Więc po za faktem wygodnictwa nie bardzo rozumiem wyższość mTransferu?
    > Chyba, że ma to być z mBąkowej kredytówki? :) Działa to jeszcze?

    - mBąkowa KK jest spalona (mT -> BC)

  • 42. Data: 2012-04-29 09:41:34
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-04-28 22:53, Waldek pisze:

    > Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n.pl> napisał w wiadomości

    > - mBąkowa KK jest spalona (mT -> BC)

    TO tym samym nie po za kilkoma więcej kliknięciami nadal nie widzę
    przewagi mTransferu nad zwykłym przelewem jako ładowanie karty przez
    pay24.pl.

  • 43. Data: 2012-04-29 09:47:37
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 29.04.2012 o 09:41 dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl> pisze:

    > W dniu 2012-04-28 22:53, Waldek pisze:

    > TO tym samym nie po za kilkoma więcej kliknięciami nadal nie widzę
    > przewagi mTransferu nad zwykłym przelewem jako ładowanie karty przez
    > pay24.pl.

    A jaka przewage ma dokonanie przelewu na konto pay24.pl nad przelewem
    bezposrednio na konto rachunku karty?

    MK

  • 44. Data: 2012-04-29 20:58:49
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-04-29 09:47, MK pisze:

    > A jaka przewage ma dokonanie przelewu na konto pay24.pl nad przelewem
    > bezposrednio na konto rachunku karty?
    >
    > MK
    Tylko jedną. Z innego banku mamy na koncie karty prawie natychmiast.
    I w porównaniu do bluecasha nic to nie kosztuje.
    I tylko tyle :)

  • 45. Data: 2012-05-08 13:34:09
    Temat: Re: bzwbk prepaidy a koszt
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-04-09 21:34, zlotowinfo pisze:
    > wg mnie interesujace sa dwie opcje
    > 1. karta podarunkowa koszt 10zł (chyba na 3 lata)
    > 2. karta internetowa bez plastiku koszt 1zł za wydanie
    >
    > i jak rozumiem to koniec kosztów
    > oprócz kruczka z internetową gdy się używa przelewów sms to 1zł na miesiąc
    >
    > biorąc pod uwagę że pierwsza w sklepach i na necie
    > a druga tylko na necie

    I są już nowe karty. Limit bezgotówkowy 4000 zł na operację.
    Max saldo techniczne 10000. Zaczyna być to sensowne.