  • 1. Data: 2008-08-04 18:14:15
    Temat: bzwbk - sprezentował mi zakupy???
    Od: " " <b...@g...pl>

    bzwbk - sprezentował mi zakupy???

    witajcie właśnie otrzymawszy kartę visa Newsweek z bz wbk zrobiłem tak:

    dziś ja otrzymałem - aktywowałem w bankomacie
    zmieniłem pin na własny
    poleciałem na zakupy:)
    wykonałem 2 transakcje autoryzowane pinem w tym samym sklepie (trochę się
    zapomniało po co się przyszło....)

    ale!!!!
    w serwisie ani szychu o czymkolwiek
    żadnych blokad zmiany środków NIC... - aha i jak robię "splata zadłużenia" to
    wywala błąd ze niedostępna opcja... dziwne ale może dlatego iż pierwszy
    "okres" ta karta ma 6-go dopiero i nie wszystko "załączyło" się???

    miał ktoś podobnie???

  • 2. Data: 2008-08-04 19:57:07
    Temat: Re: bzwbk - sprezentował mi zakupy???
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > wykonałem 2 transakcje autoryzowane pinem w tym samym sklepie (trochę się
    > zapomniało po co się przyszło....)

    pewnie jakieś drobiazgi do kilkudziesięciu zł....
    pojawią sie za 2 dni

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2008-08-05 05:58:46
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > wywala błąd ze niedostępna opcja... dziwne ale może dlatego iż pierwszy
    > "okres" ta karta ma 6-go dopiero i nie wszystko "załączyło" się???

    nic w przyrodzie nie ginie...bank nie zapomni o tych obciążeniach, odnajdą
    się za kilka dni ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-08-05 06:42:34
    Od: " " <b...@g...pl>

    i blokady są ale mniejsze o 22gr... :) - wubek ma dziwna politykę zaczekam
    niech to rozliczy...

  • 5. Data: 2008-08-05 10:19:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    b...@g...pl g77gtn$bbd$...@i...gazeta.pl

    > miał ktoś podobnie???

    Ja mam tak stale. :) Citi szybko blokuje, ale transakcje pokazuje z opóźnieniem.
    Natomiast mBank szybko blokuje i od razu pokazuje, za co blokuje. A WBK reaguje
    z opóźnieniem. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'