  • 1. Data: 2002-10-31 00:16:37
    Temat: bzwbk24...
    Od: "szymek" <s...@w...pl>

    Czesc Grupowicze

    ma ktos tez problemy z dostaniem sie do strony logowania sie w BZWBK ?
    stronka http://www.bzwbk24.pl/u235/navi/71 laduje sie oki lecz po wybraniu
    logowanie do ineta ...mam takie cos "The page cannot be displayed"
    hehe telefon mi wylacza :(

    pozdr.
    szymek

  • 2. Data: 2002-10-31 07:11:27
    Temat: Re: bzwbk24...
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > hehe telefon mi wylacza :(

    No fakt, ze 7 godzin pozniej :) ale mi dziala - zalogowalem sie bez
    problemow.

  • 3. Data: 2002-10-31 08:47:36
    Od: "szymek" <s...@w...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:apqkt6$38v$1@news.onet.pl...

    > No fakt, ze 7 godzin pozniej :) ale mi dziala - zalogowalem sie bez
    > problemow.

    hmm a umnie nadal "The page cannot be displayed"
    byc moze serwerek cos przycial wzglednie w tpnet cos sie zrypalo do tego
    serwisu lub ... IE sie sknocilo :(

  • 4. Data: 2002-10-31 11:30:03
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "szymek"

    > hmm a umnie nadal "The page cannot be displayed"

    wstaw sobie w ulubionych od razu
    https://www2.centrum24.pl/bzwbk24.html
    a jak nie chodzi z www2 to zmieniam na www1 i dziala ;-)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-10-31 11:44:47
    Od: "szymek" <s...@w...pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message

    > wstaw sobie w ulubionych od razu
    > https://www2.centrum24.pl/bzwbk24.html
    > a jak nie chodzi z www2 to zmieniam na www1 i dziala ;-)
    > *** blad ***

    https://www1.centrum24.pl/bzwbk24.html

    "The page cannot be displayed"

    zainstalowalem z ciekawosci Netscape i poszlo odrazu :)
    widocznie podpadlem Microsoft`owi i chcieli mnie naciagnac na odsetki lecz
    sie nie dalem hehehe

    pozdr.
    szymek