  • 31. Data: 2010-06-17 11:53:38
    Temat: Re: całusy dla Agniesi Matlak
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hvbgs6$97t$3@news.onet.pl...

    > Taaa??? :)

    A taaaa.

  • 32. Data: 2010-06-17 13:29:27
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Wielka szkoda, że projekt IV RP został tak brutalnie przerwany przez D.Tuska i
    PO w 2007r :-)
    Realizacja wiekopomnego projektu IV RP zakładała reformę sądownictwa
    polegającą na tym, że wszyscy sędziowie którzy nie odpowiadali duetowi
    dyktatorków J.Kaczyński-Z.Ziobro miała zostać odesłana na zieloną trawkę.

  • 33. Data: 2010-06-17 13:47:17
    Od: TT <t...@o...pl>

    XXL napisał(a):
> [...]
    > polegającą na tym, że wszyscy sędziowie którzy nie odpowiadali duetowi
    > dyktatorków J.Kaczyński-Z.Ziobro miała zostać odesłana na zieloną trawkę.

    Dzięki temu, że jednak "odpowiedni" sędziowie pozostali, dalej można
    kręcić Lody.

    Jeśli już jakieś wyroki skazujące będą dla aferałów, to oczywiście w
    zawieszeniu.

    TT.

  • 34. Data: 2010-06-17 18:57:01
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik " XXL" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > polegającą na tym, że wszyscy sędziowie którzy nie odpowiadali duetowi
    > dyktatorków J.Kaczyński-Z.Ziobro miała zostać odesłana na zieloną trawkę.

    Przepraszam Cię Sławek, ale PO współtworzyła IVRP.
    Nie ma co mitologizować tej kwestii.
    Pomogła PISowi zorganizować IPN, CBA i cały system, poparła masę uregulowań
    w tym zakresie.

    A że im się zrobiło miękko w pampersach, jak zobaczyli w jaki sprawny sposób
    PIS to umie wykorzystać do walki politycznej i kosić przeciwników, to już
    delikatnie inna broszka.
    No sory.

    Jedyna kwestia której za nic nie czaję: dlaczego PIS robił wszystko, żeby
    zablokowac szeroki dostęp do teczek w IPN?
    Zauważ, że to ze strony PO jest dalszy krok w kierunku IVRP.
    Bez zamazywania danych wrażliwych.

    Mam pewne wytłumaczenie.

    Kto jest agentem, to już wiadomo.
    Ale takich którzy nie byli, nie ma.
    Są tylko przypadki na razie nie potwierdzone.

    Ale to kiepskie wytłumaczenie, bowiem mamy zbiór zastrzeżony i tu kaplica.
    I pewnie tez nadal mamy podziemia w Pałacu Namiestnikowskim o których było
    głośno i jest cicho.

    No i ew. prostsza kwestia: skończy się granie tym szajsem na zasdzie jak
    Kurtyka uwalił Przewoźnika itp sprawy.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2010-06-17 20:42:14
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Kto jest agentem, to już wiadomo.

    No właśnie że jeszcze tak do końca to jeszcze nie wiadomo....

    Państwo bezpieki - czy dwa państwa bezpieki?
    http://korwin-mikke.blog.onet.pl/Panstwo-bezpieki-cz
    y-dwa-panst,2,ID291157480,n

    "[...] No, więc ze 115 nazwisk zostało 64. Oczywiście: ci najważniejsi
    już obiecali wierna służbę Nowemu Panu. To nie wróży dobrze na dalszą
    metę. [...]".

    Czekam kiedy wreszcie ujawnią grube ryby ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 36. Data: 2010-06-17 20:45:04
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <

    > Czekam kiedy wreszcie ujawnią grube ryby ....

    Nie doczekasz się. No way.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2010-06-17 20:49:23
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Nie doczekasz się. No way.

    No to możesz mi powiedzieć po co piszesz że wiadomo, jak nie
    wiadomo ?.
    Po co wprowadzasz ludzi w błąd ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 38. Data: 2010-06-17 20:52:02
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > Nie doczekasz się. No way.

    Nie zrozumiałeś.
    Powtórzę powoli:
    Są dwie kategorie:
    1) wiadomo, że byli
    2) nie wiadomo czy byli

    Nie ma takiej:
    3) nie byli.

    comon?

  • 39. Data: 2010-06-17 20:58:21
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Przy czym mówię o weryfikowalnych faktach, a nie o prawdzie obiektywnej.
    Jeszcze dodam subpodział 1):

    1a) naprawdę
    1b) wrobiono ich

    i to koniec

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2010-06-17 21:01:57
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Nie ma takiej:
    > 3) nie byli.

    Ci co nie byli nie występują w TVN-ie, Polsacie i TV publicznej.
    Fakt - to tak jak by ich nie było....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/