  • 11. Data: 2011-09-14 12:43:17
    Temat: Re: ceny mieszkan wawa berlin
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Rafi" j4phok$v68$...@n...onet.pl

    > Popytu nie ma ale jest PR

    Co to PR?

    > U nas raczej ludzie mają mentalność zastaw się a postaw się.
    > Jak coś jest za drogie to nie powiedzą że czegoś nie kupią

    Ja powiem -- jeśli uznam to coś za godne kupna, ale jednocześnie
    uznam, że to coś jest za drogie.

    > bo boją się że zostaną posądzeni o to że są biedni ;)

    [i zacznie się -- opieka społeczna, dofinansowanie, podwyżka płac,
    tańszy kredyt, stypendia, filmowe talony do Tesco...]

    Dla mnie teraz wszystko jest za drogie -- po tym, jak kupiłem
    fajne :) plecaki w Carrefourze po 499 groszy za sztukę...

    Ludzie chcą wiedzieć, jak ja rozmawiam z Bogiem? Jakoś tak:

    -- Nie widzisz, że nie mam plecaka do netbooka?
    Uważasz, że mam ciągać kiciusia w dużym plecaku?!?!

    W odpowiedzi Carrefour rzucił tanie :) plecaczki...
    (w jedną ,,komorę'' wkładam bez trudu netbook,
    w drugą ubranie na wypadek brutalnego ataku
    zimna -- kurtkę, spodnie, koszulę itd...
    a w trzecią drobiazgi typu repelenty na
    wypadek brutalnego ataku krwiopijczych
    czarnych stworzeń skrzydlatych... są jeszcze
    dwie kieszenie po bokach plecaka, ale bez
    zamków)

    IMO nie masz racji -- raczej ludzie po prostu nie liczą się z pieniędzmi.
    Trzeba tyle zapłacić -- to płacą. Można kupić frnaciszka w kantorze,
    dzięki czemu zmniejszyć ratę o kilka dych, ale po co, skoro można
    spłacić złotówkami... Gdy zabraknie im szmalu -- wyjdą na ulicę, aby
    zamanifestować niezadowolenie...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2011-09-14 15:34:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" j4q7pg$4t$...@i...gazeta.pl

    > W odpowiedzi Carrefour rzucił tanie :) plecaczki...

    I choć wówczas na zewnątrz była śliczna
    pogoda, coś mnie przygnało do Carrefoura..

    Aby było jasne -- to ja prosiłem, i gdy byłem w tym
    Carrefourze kolejny raz, po plecakach nawet nie było
    zapachu, choć ja zapachy czuję dość ;) długo... A było
    tego baaaardzo dużo -- różne fasony, kolory, konstrukcje,
    malunki/rysunki itd...

    Swoją drogą... Ludzie... Myjcie się choć w niedzielę, gdy
    idziecie do kościoła na mszę świętą! Trochę szacunku do
    Boga i do kapłanów -- jakby nie było ja już też jestem
    kapłanem... ;)

    -=-

    Jeśli kogoś interesuje:

    http://www.iplex.pl/szukaj/?q=nakarmimy

    ten film pokazuje, do jakiego kołchozu pchamy się. :)
    Na przykład -- ile szmalu bogate państwa dokładają do
    produkowania żywności, którą zarzucają biedaków, żeby
    tychże biedaków skłonić :) [dobrym słowem i życzliwym
    uśmiechem?] do pracy w bogatej Hiszpanii -- na ten ;)
    przykład. :)

    Ja jestem przeciwnikiem dopłacania do czegokolwiek i wszelkiej quasi-dobroczynności
    -- także. :)

    -=-

    Wracając z podróży ekonomicznych (za chlebem) do tematyki grupy -- franek
    właśnie wrócił z dłuugiego łikendu, ale jakby niecały powrócił... Ja tak
    sobie myślę... W Szwajcarii są góry, ale może te nasze mu jakoś szkodzą,
    dlatego nie wraca w całości?... ;) Żeby on tam (w górach) jakiego domu
    sobie nie zbudował, bo tam (albo i wyżej -- na przykład w obecnej cenie
    ON) zamieszka na stałe... :(

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2011-09-15 07:17:48
    Od: Marx <M...@n...com>

    Stary, po co sam sobie odpisujesz i klepiesz takie pierdoły?
    Kogo interesuje twój plecaczek z kerfura?
    Marx

  • 14. Data: 2011-09-15 23:19:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marx" b...@w...kopernik.gliwice.pl

    > Stary,

    Okaż zatem szacunek starcowi!

    > po co sam sobie odpisujesz

    Wiesz, co to odpis? Wątpię! W jakim zatem celu
    używasz słów, których znaczenia nie możesz pojąć? :)

    > i klepiesz takie pierdoły?

    A jakie mam klepać?

    > Kogo interesuje twój plecaczek z kerfura?

    Zasranego metropolitę Ozorowskiego, który wierzył w to, że mnie
    pokona. :) Skurwysyna, który uważał, że jest bogiem. :) Łajdaka,
    znęcającego się nade mną. :)

    Do Ozorowskiego:

    -- Idź palancie na grób dzieci popalonych pod Jeżewem. :) Ja
    w tym czasie odleję się :) do swego sracza. :) Jurgiel, twoja
    (Ozorowska świnio) kukiełka sprzedała ziemię Carrefourowi, aby
    mieć forsę na wybory. :) A ja w tym Carrefourze kupuję teraz
    wełniane swetry po 30 złotych, plecaki po 4.99 zł do noszenia
    kiciusia (netbooka) i mleko po 1.82 zł za litr tłustego (3.2%)
    oraz masę innych tanich, ale dobrych rzeczy...

    A twój (Ozorowska świnio) ,,Kościół'' ma teraz kłopoty finansowe
    (Hiszpania, Portugalia, Włochy, Polska) i odda prawosławnym (Grekom)
    szmal (z polskich dróg) na który palancie liczyłeś i z powodu którego
    znęcałeś się nade mną przez niemal ćwierć wieku. :)

    Do tego dochodzi niesprzyjająca ;) ci postawą Chin oraz
    Indii -- niemal połowy obecnej ludzkości. :) W Brazylii
    twoja (Ozorowska świnio) nadzieja. :)

    Metropolitę obchodzi. Nakazał sprzedanie ziemi pod galerię, aby wygrać
    wybory w Białymstoku. :) I ja z tego sprzedania -- korzystam. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2011-09-16 21:40:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Ostrzegam i przestrzegam -- treść umieszczona w nawiasach
    kwadratowych nie jest przeznaczona do czytania -- nawet
    ja, choć pisałem to, ale nie mogłem tego czytać!!!]

    "Eneuel Leszek Ciszewski" j4u15c$s4$...@i...gazeta.pl

> [...]

    > Metropolitę obchodzi. Nakazał sprzedanie ziemi pod galerię, aby wygrać
    > wybory w Białymstoku. :) I ja z tego sprzedania -- korzystam. :)

    Składam uroczyste przeprosiny -- za cenę tego mleka!
    Przyznaję, że poniosło mnie trochę... Nie sprawdziłem
    dokładnie, a okazało się, że:

    (v) plecaki (tornistry) z obrazkiem (ciekawe, kogo obraża)
    telefonującego kiciusia kupiłem właśnie w tym Carrefourze,
    na Zielonych Wzgórzach (ziemię pod którego budowę sprzedał
    Jurgiel, aby mieć forsę na wybory)

    (v) wełnianych swetrów kupiłem całą masę; mogę po kilku godzinach
    noszenia wwalić sweter do kosza z brudną wełną (uznając jako
    brudny i uprać go ręcznie (teraz pralki mają program prania
    ręcznego) w pralce razem z masą innych ,,brudnych'' swetrów

    (-) ale mleko... mleko już niestety potaniało do zł 1.80 za
    litr i dziś właśnie kupiłem 24 litry po 1.80 za litr...

    Nie wiem, czy tę ziemie sprzedał Jurgiel z plakatów... Tamten Jurgiel był
    stary, wyglądał o 50 lat gorzej... Ten na plakatach to jakiś młodzik...
    Ach te programy graficzne... Chyba potrafią cofać czas... Nawet BKudrycka
    na plakatach nie przypomina koszmaru i można patrzeć na jej plakaty nawet
    tuż przed snem bez obawy o potworne konsekwencje...

    [miałem pisać o tym, co skłoniło męża BKudryckiej do wywiązania się
    z obowiązku zapłacenia za pracę? -- może i tak, lecz nie ma zlecenia
    na takie pisanie; po co cały świat :) ma wiedzieć o tym, że prawnik
    zapłacił za zleconą przezeń pracę dopiero wtedy, gdy usłyszał dźwięk
    poufnego (czy może tajnego?) zaklęcia znanego z Seksmisji -- 'Kurwa
    mać!', :) bez którego ściągnięcie :) tej zapłaty nie było możliwe...
    co zlecił i za co miał zapłacić? Miasto miało :) zapłacić za budowę
    drogi prowadzącej do domu Kudryckich, :) a Kudrycki miał zapłacić za
    projekt tej drogi -- pracę zlecił, projekt przyjął, lecz płacić nie
    chciał, dopóki nie usłyszał stosownego :) zaklęcia; w tamtych latach
    praktykowano tenże model -- drogę budowano z pieniędzy podatników,
    ale projektowano już na koszt użytkownika...]

    -=-

    Tak więc raz jeszcze przepraszam za umieszczenie nieaktualnej już ceny
    mleka... Jakoś tak mnie poniosło z podaniem tej nieaktualnej ceny mleka...
    Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi -- omylnymi, błądzącymi...

    Błagam zatem wszystkie krowy z regionu (bo to mleko z Mlekpolu, słynnego
    producenta mleka o znanej nazwie -- Łaciate) o wybaczenie mi mego nietaktu...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2011-09-16 22:45:08
    Od: "Aleksander" <a...@a...pl>

    > "Krzysztof Halasa" m...@i...localdomain

    > ZTCP około 1994 roku gwałtownie podrożały

    > w Polsce nieruchomości -- a akcje potaniały.

    > To prawda. :)

    Ceny wybudowanych mieszkań a nie sprzedanych już opadają pod własnym ciężarem.
    Nowe w większości buduje się "ekonomiczniej"
    Ciężko oczekiwać iż "właściciel" na rynku wtórnym będzie chciał sprzedać
    mieszkanie za 50% wartości ceny którą za nie zapłacił w ostatnim czasie.
    W Polsce jak zresztą pokazują statystyki jest wielkie przywiązanie do mieszkania
    i zapewne zaprzestanie spłat rat kredytu za nie będzie ostatnią rzeczą którą "
    właściciel" zrobi.
    Z drugiej strony ilość osób które posiadają zdolność i chęć do zaciągnięcia
    kredytu w ostatnim czasie drastycznie maleje.
    Do tego dochodzi jeszcze praktyczny bark udzielania tzw. kredytów z niższą ratą
    we frankach.
    Co w konsekwencji mimo usilnej stymulacji wspieranej przez "rząd" i tak
    doprowadzi do obniżki cen i zmiany warunków sprzedaży.
    Na dziś w cenie raty kredytu można spokojnie wynająć umeblowane mieszkanie bez
    zaciągania wieloletnich zobowiązań.
    Może warto zastanowić się nad taką formą wybory lokalu mieszkalnego.

  • 17. Data: 2011-09-17 18:58:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Aleksander" 5...@n...onet.pl

    > Z drugiej strony ilość osób które posiadają zdolność i chęć
    > do zaciągnięcia kredytu w ostatnim czasie drastycznie maleje.

    Owszem -- pokazują to banki na różne sposoby. :)

> [...]
    > wynająć umeblowane mieszkanie bez zaciągania wieloletnich zobowiązań.
    > Może warto zastanowić się nad taką formą wybory lokalu mieszkalnego.

    Po wynajmowaniu nie ma śladu -- po spłacaniu kredytu zostaje mieszkanie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2011-10-01 17:24:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" j4qhkm$rdh$...@i...gazeta.pl

    > Aby było jasne -- to ja prosiłem, i gdy byłem w tym
    > Carrefourze kolejny raz, po plecakach nawet nie było
    > zapachu, choć ja zapachy czuję dość ;) długo... A było

    Trochę zaniemogłem na zdrowiu, więc i węch mam teraz
    nieco lepszy -- no i resztki tych plecaków wywęszyłem
    wczoraj w tym Carrefourze.

    Jeszcze gdyby tak PiS (KJurgiel czy ktokolwiek inny) sprzedał
    społeczną ziemię pod hotele i salony samochodowe, aby samochody
    sprzedawano w Polsce po 30% dzisiejszej ceny... I żeby noclegi
    były tanie...

> [...]

    > idziecie do kościoła na mszę świętą! Trochę szacunku do
    > Boga i do kapłanów -- jakby nie było ja już też jestem

    Czyż tylko w noclegowniach kościelnych jest nakaz codziennego mycia się?...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'