eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankichargeback a "Płacę z sync" › chargeback a "Płacę z sync"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: chargeback a "Płacę z sync"
    Date: Tue, 04 Dec 2012 21:02:56 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 6
    Message-ID: <k9lktg$og7$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat4-2.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1354651376 25095 91.150.221.2 (4 Dec 2012 20:02:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Dec 2012 20:02:56 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10.8; rv:16.0) Gecko/20121026
    Thunderbird/16.0.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:583900
    [ ukryj nagłówki ]

    Zapłaciłem MPK za pomocją "Płacę z sync". Usługa zgodnie z regulaminem
    MPK powinna działać, lecz nie działa i nikt nie wie, kto jest za to
    odpowiedzialny. Chcę im dowalić jak najbardziej i dlatego rozważam
    wszelkie możliwości, żeby odzyzskać swoje pieniadze. Czy chargeback jest
    ograniczony tylko do płatności kartą? Zapłaciłem eCardem za pomocą
    "Płacę z Sync" i myślę jak odzyskać kasę za niewykonaną usługę...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1